Ziua 7 – Săptămâna provocărilor


Astăzi se încheie săptămâna provocărilor, o săptâmănă în care am aflat mai multe despre preferințele voastre, despre ce cărți merită să citim, si pe care să le ocolim. Săptămâna viitoare Alexa va face update la pagină și va pune toate pozele care le-am primit de la voi.

Astăzi vă provocăm pentru ultima dată în această săptămână să ne spuneți ”Care este cea mai scumpă carte din bibliotecă?”

– Laura: Îmi pare rău că nu pun poză cu cartea mea, dar am împrumutat-o. Cartea care sper că e cea mai scumpă, le-am cam pierdut șirul, și nu mai știu cât am dat pe fiecare, este Undergroud de Haruki Murakami și pe care am dat 49.95 lei.

Underground (in Romanian)

– Alexa: Cel mai mult am dat 15 euro pe Rapture de Lauren Kate. Nu mai aveam răbdare să apară la noi, așa că mi-am comandat-o de pe internet.

RAPTURE

– Bogdan: Cartea din bibiliotecă care a costat cel mai mult este ”Cimitirul Animalelor” de Stephen King care a costat 63,9 lei.

1082624_372931322809999_1713552568_n

25 de răspunsuri la „Ziua 7 – Săptămâna provocărilor

  1. Am si eu „Rapture”.Seria se termina superb,as putea spune.Dar,pacat…
    Nu o sa-ti dezvalui cum o sa se termine,pentru ca este sfasietor.

  2. Volumul 4 din Cercul secret de LJ Smith m-a costat aproape 50 lei (ci numai pt ca am cumparat-o de la o librarie din zona, nu aveam rabdare sa fac comanda pe net-desi cartea ar fi costat cu 10 lei mai putin)

    (scz ca tr de 2 ori, dar prima oara m-am logat cu un id gresit)

  3. Volumul 4 din Cercul secret de LJ Smith m-a costat aproape 50 lei (ci numai pt ca am cumparat-o de la o librarie din zona, nu aveam rabdare sa fac comanda pe net-desi cartea ar fi costat cu 10 lei mai putin)



  4. The Longman Anthology of British Literature, am dat acum doi ani 150 lei pe cele doua volume!
    Ultima carte pe care am dat bani… Inferno de Dan Brown, care m-a costat aproape 60 de lei la pre-comanda… sper sa o primesc maine!

    • De ce scrie la comentariul meu ‘Your comment is awaiting moderation. ‘?
      A aparut? Voi il vedeti? (intreb pentru ca nu mi-a mai aparut asa pana acum…)

    • Waw.. Si eu care spuneam ca eu am dat mult pe cartea mea..
      Cu siguranta sunt mai zgarcita decat tine. Nu as da niciodata atatia bani pe o carte.
      Zilele acestea nu prea am reusit sa va raspund deloc la comentarii. Sunt tot timpul plecata. Sper sa prind o portita cat mai repede, deoarece am multe la care vreau sa raspund. Ca sa nu mai zic ca trebuie sa mai fac un update la pagini.

      • Pai… eu sa zic ca sunt uneori muuult prea generoasa cu cartile, mi-as da toti banii pe ele! Naiva, zau…
        Si da, sa ne mai raspunzi ca mi se face dor de tine! 🙂

      • te asteptam cu drag ,dar ( si acum vorbesc in numele meu) stiu ca blogul sau scrierea pe blog nu e neaparat o obligatie ci o pasiune iar in viata sunt multe lucruri mult mai importante care uneori nu necesita amanarea , insa e placut sa fiu aici , si ma incanta cand pot comunica cu cei din jur ;)) chiar daca e un mediu virtual

Lasa un comentariu

