Azi 30 August cu Revista Joy – Dulce supunere


În această lună poți cumpăra revista JOY și împreună cu cartea “Dulce supunere” de MAYA BANKS, cu doar 9,9 lei!

dulce_supunere_finalizat_bogdanDetalii carte:

Uneori, supunerea este primul pas către preluarea controlului

Sub înfățișarea suavă a lui Faith Malone se ascunde o femeie care știe precis ce vrea: un bărbat puternic, dispus să ia totul fără să ceară – pentru că ea este dornică să-i ofere totul. Întâlnirea cu Gary Montgomery pare întâmplătoare, însă polițistul urmărește de fapt să-l găsească pe ucigașul partenerului său. Indiciile despre o posibilă legătură între criminal și Faith îl fac să se apropie de ea ca să-i întindă o capcană ucigașului. Fără să vrea însă, Gary este atras nebunește de Faith, care corespunde perfect dorințelor lui ascunse, dar ea nu pare deloc genul care ar permite unui bărbat să preia controlul total în relația intimă. Sau oare ar face-o? În ochii lui Faith, Gray este partenerul puternic, dominant, de care are nevoie, însă el pare hotărât să o țină la distanță. Prin urmare, Faith ia inițiativa pentru a-i dovedi că nu joacă un rol, ci vrea din tot sufletul să se predea partenerului potrivit.

Maya Banks și-a câștigat celebritatea odată cu publicarea seriilor de cărți erotice și de suspans romantic. Vândute în milioane de exemplare în întreaga lume, romanele sale au intrat de cele mai multe ori în topurile de bestselleruri ale New York Times și USA Today.

[Sursă: Editura Litera]

1277723_707121465981022_1903294374_o

24 de răspunsuri la „Azi 30 August cu Revista Joy – Dulce supunere

  1. Si eu am luat cartea asa ca sa nu ies cu mana goala din magazin si inca nu am citit-o. Nu pot spune ca sunt un mare devorator al genului erotic, insa uneori e bine sa mai iesi din tipare si sa mai schimbi ceva. As vrea totusi sa cumpar si Dulce abandon ca sa o descoper mai bine pe Maya Banks.

  2. Imi place ca atat de multe reviste incurajeaza lectura mi se pare ca fac un lucru grozav si astfel poti cumpara niste carti bune la un pret foarte acceptabil. Eu am toata colectia aparuta cu revista Libertatea pentru femei si nu am fost dezamagita ca am acjizitionat-o. Sper ca o mai gasesc si saptamana viitoare carte, pentru ca poveste chiar mi-a cucerit interesul.

    • Eu cred ca toata partea interesanta la aceste carti, este faptul ca sunt accesibile la un pret bun. Adica sunt 10-11 lei si nu au doar 60-70 de pagini. AI ce citi.
      SI sunt si pentru baieti, daca nu le plac cartile romantice, nu mai stiu exact cu ce, apar carti de la Tritonic din colectia Crime scene, parca…
      Trebuie sa ma interesez.

    • Mie din cele cu Libertatea imi place mult de autoarea Danielle Steel. Nu stiu, poate din cauza ca prima carte care am citit-o de la ea m-a cucerit pana in varful degetelor. Te cuprinde senzatia aceea ca iubesti fiecare cuvant al ei si fiecare personaj.
      Nu stiu ce carti vor aparea cu JOY, dar am observat ca in Mai parca a aparut Placeri interzise de Deanna Lee, iar Maya Banks are mai multe carti dintr-o colectie erotica. Poate se gandesc cei de la Lira sa le scoata pe toate cu Revista JOY.

  3. Pare interesanta cartea, desi nu tocmai genul meu dar revistele care vand si carti le apreciez tare mult, mi se pare ca incurajeaza cititul ceea ce e un lucru bun!

    • Si eu eram o fana acestor reviste anul trecut. Imi cumparam in fiecare saptamana. De ce nu? Sunt carti bune la un pret foarte bun. Dar m-am oprit cu gandul ca o sa astept sa termin tot ce mi-am cumparat pana acum si dupa poate o sa imi mai cumpar iar.
      Cand cumpaeri carti si nu ai timp sa le citesti se tot strang.
      Am reusit sa citesc doar 3 din tot ce am cumparat. Superbe cartile, nimic de comentat. Dar mai am destule.
      As vrea sa o cumpar si pe aceasta. Dar momentan nici nu am bani. Astept sa imi gasesc de lucru. Sau macar sa incep masterul sa mai primesc bursa, ca sa strang bani pentru ceva carti.

      • Le-am si citit si mi-au si placut. 😛
        Adriana Trigiani – Valentine, Danielle Steel – Cu fiecare zi, superba cartea, o ador. Jojo Moyes – Ultima scrisoare de dragoste.
        Astea sunt din categoria Romance. Frumoase toate.
        Si am mai luat Micutele mincinoase si secretele lor, cele 4 carti cu Bravo. Pe acestea am reusit sa le citesc. Jurnalele lui Stefan le am pe toate dar am citit doar prima.
        Si mai am multe. SI multe le-am dat ca ma tot uitam la ele cum nu mai ajung sa le citesc.

  4. Sotia mea si-a cumparat-o la prima ora. A venit mandra cu ea in plasa langa patrunjel si telina..
    O sa ii las ei placerea de a citi aceasta carte. Eu am inceput ceva de la Stephen King.

    • Da, asa fac si eu. Chiscul de ziare e langa piata de unde imi cumpar eu zarzavaturi. Bine dar in ultimul timp m-am abtinut sa nu mai cumpar nimic nimic, pentru ca sunt multe mai vechi pe care le am si le-am cumparat cu reviste si nu am ajuns sa le citesc.

  5. Mi se pare foarte interesanta cartea. Imi pare rau ca eu mi-am cumparat-o ieri pe cea cu Libertatea.
    Poate fac repede rost de bani sa o cumpar si pe aceasta, daca cumva o sa o mai gasesc la cioscuri.

    • DIn cate stiu eu, cartile cu Joy apar foarte rar si probabil o sa o gasesti toata luna la chioscuri. Dar probabil depinde si de unde stai, ca eu fac comparatie cu orasul meu care e mai mic si atunci mereu vad cartile. Dar poate intr-un oras mai mare se cumpara mai repede.

Lasa un comentariu

