Final de vară, final de concurs !


S-a terminat și vara, într-un fel sau altul, pentru că de zile cu soare vom mai avea parte, și odată cu ultima zi calendaristică de vară s-a terminat și concursul.

Cu posturile noastre zilnice, cred ca de abia ați așteptat finalul! Și poate că v-ați săturat de noi o vară întreagă!

Nouă ne-a făcut plăcere să stăm cu voi la povești și încă mai am de răspuns la comentarii, pentru ca dacă nu am fost de o săptămâna acasă deloc s-au strâns multe și chiar îmi cer scuze.

Înainte să încep cu încheierea concursului am câteva lucruri pe care vreau sa le spun.

Kriss, ne știm de când ne știm și vreau să spun ca ești o persoană deosebită. Ai văzut adevărul în mine atunci când am avut nevoie și nu mi-ai purtat pică. Mă bucur că am rămas prietene.

Yoria, a fost o deosebită plăcere să povestesc cu tine. Am avut ce discuta și încă mai am, dacă vei mai fi pe blog, pentru că încă nu am reușit să iți răspund la tot ce mi-ai scris.

Adrian, de la mail-ul tău acum doua luni, în care mi-ai spus ca o să fi prezent foarte rar, am ajuns sa te cunosc mai bine decât pe restul. Am descoperit că ai o soție minunată și o poveste de vis pe care mă bucur ca mi-ai lăsat aprobarea de a o împărtăși și cu restul lumii.

Deea s, ești o persoană pe care o apreciez. Atunci când am deschis concursul, te-ai oferit să ne ajuți cu cărți. Un gest pe care nu o să îl uit.

Bianca Laureal, este o plăcere să citesc părerile tale. Ai fost alături de noi de când am deschis blogul.

Am de asemenea ceva să mai spun Claudiei Bunduc. Chiar dacă s-a întâmplat ce s-a întâmplat, eu nu am spus niciodată că te scot din concurs, chiar dacă, colegii mei asta au vrut de dragul corectitudinii. Eu nu sunt o persoana rea. Nu am spus nimic cu speranța că vei reveni cu păreri originale… Nu ai mai revenit deloc.

***  Nu vă mai țin în suspans, Trecem la concurs.

Cărțile care au fost puse în concurs sunt:

DSC02405

20130727_113829

Capatul cercului – Tom Egeland, Misterioasa disparitie a tinerei marchize de Loria – Jose Donaso, Dao, marele iluminator – Huai nan zi, Taine de sucub – Richelle Mead, Privilegiul – Zoey Dean, Maximum Ride – James Petterson, Cele noua vieti ale lui Chloe King – Liz Braswell, Chestiunea Finkler – Howard Jacobson, Evermore – Alyson Noel, Semnul – P.C. Cast, Ghid de agatat pentru fete moderne – Sarah Ivens, Vieti implinite – Eloisa James, Jocurile foamei – Suzzane Collins, Cartea ucenicului vrajitor – Oberon Zell-Ravenheart,  O femeie implinita – Danielle Steel, Dincolo de aparente – Danielle Steel (3 exemplare), Ne vedem pe net! – Leslie Oren, Evernight – Claudia Gray, Cazzuti din cer – Ray Loriga, Regele cersetor si secretul fericirii – Joel Ben Izzy, In alta viata – Marc Levy, Rampe de intrare si Rampe de iesire – Sylvia Ann Hewlett, Racnetul – Emma Clayton, Extravagantul Conan Doi – Vlad Musatescu, Spre far – Virginia Wolf, Si daca e adevarat… – Marc Levy, Dragonul maiestații sale – Naomi Novik.

***   Câștigători   ***

Cu toții ați citit regulile concursului când v-ați înscris, reguli pe care le găsiți AICI. Cred ca pot să spun că împotriva lor, nu am fost strictă cu voi deloc.

În reguli scria că trebuie să fiți activi la peste 90% din posturi (undeva cam pe la 44 din 49 de posturi), dar pentru că ați rămas așa puțini, am scăzut la 37 din 49…

Evidența voastră a fost ținută foarte bine, cu ip, mail și toate cele, și care poate fi solicitată pe mail,dacă doriți să o vedeți.

***  Extragerea  ***

Am făcut-o cu bilețele.  CLCK PE IMAGINI PENTRU A LE VEDEA MARI

Cărți – 29 (sper că am numărat bine)

Carti

Câștigători – 10

Castigatori

Am introdus cărțile într-un bol și câștigătorii în altul. Pentru fiecare câștigător am extras din celalalt bol câte o carte. Bilețelele sunt tăiate la aceiași mărime și împachetate la fel, fără semne distincte.

Extragere

KrisszuAndreea IlieYoriaBianca LaurealAdrianAndreeaIoana BiancaDudus NicoletaDeea sRodica

Click pe poze. Dacă nu se înțelege pentru că nu s-a focalizat bine (mi-a tremurat mâna- nu am mâncat azi) avem așa:

Krisszu – Dragonul maiestatii sale
Andreea Ilie – Misterioasa disparitie a tinerei marchize de Loria
Yoria – Vieti implinite (ambele volume)
Bianca Laureal – Maximum ride
Adrian – Jocurile Foamei
Andreea – Dincolo de aparente
Ioana Bianca – Evermore
Dudus Nicoleta – Evernight
Deea s – Racnetul
Rodica – Taine de sucub

Sper că nu aveți deja cărțile.

Aștept datele voastre complete pe adresa carținemuritoare@yahoo.com  (la subiect treceți numele cărții câștigate ca să îmi fie mai ușor). Nu o să dureze foarte mult până trimitem cărțile – maxim 2 săptămâni. O să vă trimitem mail la fiecare, ca să știți când să așteptați coletul.

Mulțumim tuturor și vă mai așteptăm pe blog !

22 de răspunsuri la „Final de vară, final de concurs !

  1. Multumesc mult pentru premiu. Chiar imi doream sa citesc aceasta carte. Felicitari si celorlalti castigatori. Abia astept sa vad cum este povestea.

  2. Multumesc foarte frumos pentru carte. Nu este o carte pe care m agandeam sa o cumpar deoarece stiu ca stiu ca face parte dintr-o serie cu foarte multe volume. Vroiam sa astept sa apara mai multe.
    Dar ma bucur ca o sa o primesc. O sa o citesc cu placere.

  3. Multumesc din inima, mi-a facut foarte mare placere sa particip la acest concurs si bineinteles ca raman pe blog! Imi place tare mult ce publicati. Nu am cartile pe care mi le-a harazit norocul, asa ca pentru mine e ceva nou! (recunosc ca inimioara mea spera la Cartea ucenicului vrajitor… dar sunt fericita si asa!) Eu sunt la mare de aia am raspuns asa de greu… nu ajung acasa decat pe 6 sept, dar incerc sa trimit datele mele pe mail cat de repede!

    • E ok. Trimite-le cand poti.
      Iti doresti cartea ucenicului vrajitor?
      Pot sa te intreb de ce?
      Am cartea aceea de mult timp in biblioteca dar nu m-a atras cu nimic. Este o carte care chiar te invata sa fi un vrajitor. Nu este o poveste.
      Maine o sa vin si eu acasa de tot si o sa pot raspunde si eu.
      Bronz frumos la mare ! 😛

      • Multumesc, chiar e frumos la mare! Imi doresc cartea asta nu stiu de ce dar simt o atractie bolnava pentru ea, stiu adica chiar sper ca nu e o poveste ci ceva concret. Am vazut-o o data intr-o librarie si mi s-a parut scumpa, nu m-am indurat de bani atunci aveam alte prioritati… si acum imi pare tare rau! Sa o studiezi, e pacat de ea sa o tii acolo in biblioteca degeaba!

  4. Multumesc frumoos pentru premiu!
    Insa,am o mica problema.Daca se intampla sa am cartea,se poate remedia cumva problema?
    Multumesc. 😀

    • Ideal ar fi sa ne trimiti o poza cu un biletel pe carte, pe care sa scrie Carti nemuritoare, ca sa vedem ca ai cartea, poti sa o trimiti pe mail.
      Si atunci Alexa poate face o noua extragere, pentru ca inca nu a aruncat bilelelele.

      • Lasati.Puteti sa imi trimiteti cartea asta ca o s-o fac cadou unei prietene.
        Oricum,multumesc frumos pentru premiu!

      • Nu trebuie sa te superi pe noi. I-am spus Laurei sa transmita ca ideal ar fi sa dovedesti daca ai cartea, pentru ca altfel toata lumea ar putea sa spuna ca are toate cartile pana ajunge la una pe care si-o doreste.
        Stiu ca acea carte a fost accesibila pentru toata lumea cand a aparut.
        Totusi, daca nu ati realizat pana acum ca nu sunt o persoana rea, sunt dezamagita.
        La o noua extragere, a iesit „Ne vedem pe net!” – Leslie Oren.
        Daca o doresti pe aceasta in loc, nu este nici o problema.

      • Doamne fereste.Pe cuvant,nu m-am suparat pe voi.Deloc.Asa a iesit extragerea si asta este.Mi-a facut placere sa comentez pe blogul vostru,pentru ca mi-au placut foarte mult postarile voastre.Felicitari pentru munca depusa!
        P.S Am realizat ca nu esti o persoana rea.Deci,nu trebuie sa fii dezamagita.Chiar nu ai dat motive pentru care cineva sa creada ca esti o persoana rea.
        Puteti sa imi dati prima carte „Dincolo de aparente”.Chiar nu am vrut sa va cauzez probleme facand o noua extragere sau mai stiu eu ce.O voi da cadou unei prietene.O fac foarte bucuroasa,pentru ca stiu ca ii va placea cartea.
        Sper ca nu v-ati suparat pe mine din cauza cartii.
        Sper sa ne mai revedem pe aici. :*

      • Eu vreau sa impac pe toata lumea si sa te bucuri si tu de o carte. Nu este nici o problema daca vrei cealalta carte. Chiar nici una.
        Nu ai cauzat probleme. Eu ma asteptam mai multi sa aveti cartile sau sa nu va placa, de aceea am si cautat-o pe Laura pe facebook, ca eu pe telefon nu pot intra pe blog, si am intrebat-o pe ea ce ati scris, daca e in regula.
        Deci chiar nu este nici o suparare daca vrei cealalta carte.

    • sa ai pofta :* …Mie mi-a facut placere sa fiu aici si sa fiu alaturi de tine, dar si de colegii tai, pe care am reusit sa-i cunosc mai bine prin prizma postarilor lor :)) Alexa mereu voi fi alaturi de tine :* Si nu iti voi purta niciodata pica pentru nimic :)) .Myu m-ai emotionat putin , bine mai mult pentru ca sunt o fire emotiva dar shh… ;)) ( ps nu, nu am aceasta carte :* Multumesc foarte mult

Lasa un comentariu

