I have „The Transfer” by Veronica Roth


Ar trebui să fiu mai fericită, ca mare fană a autoarei Veronica Roth ce sunt, pentru ca doar ce mi-am cumpărat  „The Transfer”, dar sunt foarte dezamăgită.

Nu am cumpărat niciodată de pe Amazon până  acum, dar există o prima dată pentru toate.

Azi este ziua când  „The Transfer” prima carte satelit din perspectiva lui Four, a fost lansată, Kindle edition pe Amazon. Eu repede.. „Trebuie să o am”. M-am gândit eu la început că nu am kindle ci eBook reader, dar fiind prima mea comandă, mă gândeam că o să primesc un document format mobi pe care o să îl pot converti. Gândire de om necunoscător, ca să nu zic de om prost.

Am  cumpărat cartea, și am primit-o, undeva în memoria site-ului. Prin urmare pot sa o citesc doar pe Amazon. Kindle-urile au opțiunea de a se conecta la internet și așa pe ele se poate citi direct pe site, cel puțin așa am dedus eu.

Nu e ceva ce critic. Bănuiesc că este cea mai bună metodă de a împiedica răspândirea cărții. Doar ca sunt puțin dezamăgită că nu o voi putea păstra pe ebook reader-ul meu.

Vestea bună este că voi citi cartea, cât de repede îmi permite timpul și vă voi încânta, sper, cu  o recenzie curând.

Transfer

16 răspunsuri la „I have „The Transfer” by Veronica Roth

    • Ti-o recomand cu caldura. Din punctul meu de vedere, este cea mai buna serie, de la Leda.
      The Transfer nu o sa apara la noi sigur. Nu este o carte care va fi tiparita. Va fi doar in format electronic si de aceea spun ca nu o vor aduce si la noi.
      Nici eu nu sunt de un nivel avansat la engleza, dar are un limbaj relativ usor si l-am inteles.

  1. hm, cartea e din perspectiva lui four? PARE INTERESANT, dar pentru un moment doar pare . Hm, eu nu le prea am cu noile chestii tehnologice, sunt cam in afara sferei lor, deci nu prea am ce sa mentionez, interesant e faptul ca poti lectura pe comp, eu nu prea pot

    • Mi se pare foarte incomod sa citesc pe laptop. Plus ca toata viata am lucrat la calculator, in liceu, in facultate nu mai spun. Asa am reusit sa imi stric ochii si imi este incomod pentru ca ma ustura sau ma dor ochii.
      Reader-ul ziua este foarte ok, nu se vede lumina deloc puternica la el si citesti foarte bine.

    • Unde ai gast-o? Adica, banuiesc ca cineva care a primit-o pentru recenzie si promovare a putut sa o puna undeva pe net, dar eu nu am gasit-o niciunde.
      Si, doar de azi este posibila cumpararea ei…
      Tare mult mi-ar placea sa o am si eu fisier ca sa o pot pastra pe eBook reader.
      Bine oricum o am pe contul de amazon si nu o sterge nimeni de acolo, dar nu stiu.. am eu furnici pe creier…

  2. Astept cu nerabdare recenzia ta, acum imi vine in minte seria Twilight, mi-a placut enorm sa aflu si perspectiva lui Edward… sper sa fie si asta cel putin la fel de buna! Spor la citit si astept cu nerabdare vesti si detalii despre carte!

    • Azi am ajuns acasa si o sa iti trimit si variantele mele la Midnight sun. Nu am putut sa ti le trimit pana acum ca le am pe un hard extern acasa.
      Acum imi fac patul si ma pun sa citesc „The transfer”. Ar fi frumos daca as scrie si recenzia la Divergent si Insurgent. Azi toata ziua am stat degeaba, nu am avut deloc inspiratie, plus ca am niste dureri de cap de care nu pot sa ma scap.

      • Da da multumesc! Si nu mi-ai mai zis daca ti-a placut Insurgent… stiu ca am vorbit despre el la un moment dat, dar o sa imi dau seama din recenzie! Si eu o sa ajung acasa doar poimaine dar daca trimiti Mid Sun oricum il descarc pe telefon, el e readerul meu 🙂

      • Mi-a placut foarte mults si Divergent si Insurgent. Este prima serie la care vreau sa citesc si cartile satelit care apar. De aceea mi-am si cumparat „The transfer”, imediat cand a aparut ieri. Mi-e groaza sa ma apuc de recenzii pentru ca stiu ca o sa imi iasa foarte seci. Nu doar ca sunt in cea mai proasta faza si dispozitie, dar si de obicei la cartile care mi-au placut cel mai mult mi-a fost cel mai greu sa scriu recenzii. Ajung sa nu stiu ce sa zic.

  3. Poti sa iti setezi gadgetul pe care vrei sa ti se trimita automat documentele. Nu trebuie sa fie neaparat sa fie kindle, ci poate fi telefon, tableta, ce ai tu. Nu sunt sigura cum functioneaza cu alte e-readere, dar am impresia ca merge si pe ele. Nu mai retin cum mi-am facut eu setarile, pt ca a fost f demult. Insa momentan, imi arata ca ar trebui sa procedez asa: Intrare pe contul de Amazon, Manage your kindle (de sub Hello si Your account) si apoi Manage your devices din bara din stanga. SI acolo iti adaugi tu gadgeturile tale parca. Dar eu le am deja setate, asa ca s-ar putea ca la tine sa fie putin altfel, tinand cont ca e prima data. Oricum, pe telefon de exemplu, tot ce trebuie sa faci e sa descarci aplicatia aia de care ai scris si tu si sa ai net/wireless, ca sa ti le trimita direct. Pe alt e-reader nu stiu, pt ca eu am kindle si deci la mine e simplu. Dar cauta pe google in engleza. E imposibil sa nu poti citi pe alt reader, ar pierde o gramada de bani si clienti, iti dai seama…

    • Mie nu imi merge internetul pe eReader. Eu imi pun cartile pe el prin cablu de date.
      O sa mai caut sa vad ce pot face dar ma indoiesc ca daca nu am voi putea face ceva.
      Dar nu este nici o problema. O voi citi pe calculator. Mi-am instalat si aplicatia lor acum 2 minute.

  4. Nu stiam ca o carte electronica poate fi citita direct pe site-ul lor. Eu de obicei citesc cartile cumparate de pe amazon pe aplicatia Kindle pentru calculator, aplicatie ce poate fi downloadata de pe site-ul lor.

    • Nu am aplicatia, pentru ca nu am cumparat niciodata vreo carte format electronic de la ei. Eu de obicei imi iau carti format epub pe care mi le pun pe eBook Reader.
      Dar tot acelasi lucru este. Tot pe calculator o voi citi.

Lasa un comentariu

