FanArt Draw – Orașul oaselor


Am primit creioane noi, așa că ieri le-am inaugurat. Am vrut foarte mult să îl desenez pe Magnus Bane din Instrumente Mortale. Nu știu de ce, dar m-a fascinat foarte mult ideea unor ochii de pisică.

M-am inspirat din film pentru poză, dar v-am lăsat mai jos și câteva fraze din Orașul oaselor, primul volum din Instrumete mortale.

O să urmeze un post și cu părerile mele despre film, și recenzii la serie dar după ce ma voi întoarce din mini-vacanța mea, peste două săptămâni.

„Bărbatul care stătea în cadrul ușii era înalt și slab ca o zăbrea, cu părul ca o coroana de țepi negri și deși. Clary ghici după arcuirea ochilor somnoroși și după tenta aurie a pielii sale uniform bronzate că era pe jumătate asiatic.”

„Vrei să ști cum e când părinții tai sunt oameni cumsecade și evlavioși, iar tu se întâmplă să te fi născut cu semnul diavolului?

Își îndreptă mâna catre ochii lui, cu degetele răsfirate.” (Ochii lui de pisică strălucitori)

DSC02442 DSC02444

Desenele prezentate în categoria Fan drawing sunt realizate de noi. Copierea lor fară acordul nostru nu este permisă.

8 răspunsuri la „FanArt Draw – Orașul oaselor

Lasa un comentariu

