Cutia cu Citate (12)


Cred că este o seară plăcută pentru a citi câteva citate dintr-o carte care a ajuns cu ușurință printre preferatele mele și anume, „Sub aceeași stea” de John Green. Și cred ca pot spune că și-a făcut loc și printre  preferatele colegilor mei Laura și Bogdan. A fost prima  carte pe care am făcut-o poștă (o exprimare cam urâtă) și am citit-o toți. Bogdan a câștigat-o, iar noi fetele nu am așteptat o clipa după ce a terminat-o de citit ca să o împrumutăm.

O carte superbă, o carte care m-a lăsat fără cuvinte.

Enjoy!

o-FAULT-IN-OUR-STARS-MERCH-facebook

„I fell in love the way you fall asleep: slowly, an then all at once.”

”Uite ce e, dă-mi voie s-o spun: era sexy. Un băiat care nu e sexy te privește neândurător și în cel mai bun caz este ciudat, iar în cel mai rău, este o formă de hărțiure. Dar un băiat sexy…altă âncare de pește.” ”-Va veni o vreme, am spus, cănd com fi cu toții morți. Cu toții. Va veni o vreme când nu vom mai fi oameni rămași care să-și aducă aminte că ar fi existat vreunul și că specia noastră ar fi făcut vreodată ceva. Nu va mai fi rămas niciunul să-și amintească de Aristotel sau de Cleopatra, darămite de tine. Tot ceea ce noi am făcut și construit, și am scris, și am gândit, și am descoperit va fi uitat, iar toate astea – am facut un gest cuprinzător- vor fi în zadar. Poate că vremea asta se apropie sau poate ca e la milioane de ani distanță, dar chiar dacă vom supraviețui păbușiri sistemului nostru solar, tot nu vom supraviețui pentru vecie. A existat o vreme înainte ca organismele să fi avut conștiință și va exista un timp și după aceea. și dacă inevitabilitatea uitării omenești te îngrijorează, eu te încurajez s-o ignori. Dumnezeu e martor că așa fac toți ceilalți.”

„Aproape că îl simțeam acolo, în cameră, alături de mine, dar într-un fel mai bun, de parcă nu eram în camera mea și nici într-a lui, ci în schimb eram împreună într-o a treia dimensiune invizibilă și fragila, care nu putea fi vizitată decât telefonic.
– Bine a spus el după un timp care a părut o veșnicie.
Poate că bine va fi mereul nostru.”

„- Sunt îndrăgostit de tine și nu am chef să îmi refuz simpla plăcere de a spune lucruri adevărate. Sunt îndrăgostit de tine și știu că iubirea e doar un strigăt în neant și că uitarea este inevitabilă și că suntem cu toții condamnați și că va veni o zi când toată munca noastră se va fi prefăcut în pulbere  și știu că soarele va înghiți unicul pământ pe care-l vom avea vreodată și sunt îndrăgostit de tine.”

„Îmi dedicasem o  mare parte din viață încercării de a nu plânge în fața oamenilor care ma iubeau, astfel încât știam ce făcea Augustus. Îți încleștezi dinții. te uiți în sus.  Îți spui ca dacă ei de văd plângând, asta le face rău, iar tu nu vei fi nimic altceva decât o Tristețe în viețile lor și nu trebuie să devi doar o tristețe, așa încât nu vei plânge  și îți vei spune în sinea ta toate astea în timp ce vei privi tavanul, apoi vei înghiți cu toate că faringele tău refuză să se închidă și te vei uita la persoana care te iubește și îi vei zâmbi.”

„Gândurile mele sunt stele pe care nu le pot aduna în constelații.”

7 răspunsuri la „Cutia cu Citate (12)

  1. Am si eu un citat, Alexa, dintr-o carte pe care tocmai am terminat-o de citit! Se vorbeste despre Nori, unul dintre personaje „E… altfel. Asta e tot ce conteaza. Cand accepti pe cineva langa tine si incepi sa te atasezi de el, trebuie sa imbratisezi tot ce a fost vreodata fiinta respectiva si tot ce va fi ea de acum inainte. Daca n-o faci, atat ea, cat si tu veti suferi. Astia doi n-au putut sa accepte niciodata nimic. Mereu au incercat sa schimbe lumea. N-au fost in stare sa inteleaga ca e frumoasa exact asa cum este ea.” Cartea se numeste Mathias si este scrisa de Anna Vary, care este romanca, actiunea se petrece in Romania, mare parte in Bucuresti! Am tinut sa-ti spun de aceasta carte pentru ca eu cred ca merita sa apara in sectiunea ta de Surprize romanesti, este chiar o supriza minunata aceasta serie… primul volum se numeste Ultima vrajitoare din Transilvania si am citit ca se pregateste si un al treilea si ultim volum, Alexandra este titlul lui!

  2. Sunt foarte frumoase citatele…. pare o carte interesanta, in mod cert o adaug pe lista mea de must read!
    Si… mi-a placut si exprimarea ta „urata” 🙂 mie mi-a amintit de bancul ala cu de ce e scrisoarea prostituata (bine… in banc se folosea alt cuvant, mai urat :)…)! Oricum avem nevoie de cel putin un zambet pe zi, al meu pe ziua de azi s-a manifestat din plin!

Lasa un comentariu

