Recenzie: The Betrayal of Natalie Hargrove – Lauren Kate


The Betrayal

The Betrayal of Natalie Hargrove – Lauren Kate

„The Betrayal of Natalie Hargrove” lasă în urmă personajele mitice cu care Lauren Kate a debutat în „Fallen”, serie în urma căreia a ajuns o scriitoare cunoscută, și dezvăluie problemele unui  statut social la nivel de universitate și problemele popularității în viața unor persoană care iau mult prea în serios totul.

Această carte este o explorare atentă asupra vieții și a personajelor ce se află sub strălucirea reflectoarelor, înconjurate de drama pe care  consecințele unor fapte o atrag asupra lor.

Povestea o urmărește pe Natalie Hargrove care pare să aibă totul: un iubit perfect, este preferata pentru regina balului și are controlul asupra școlii. Cu toate acestea, când un tragic accident are loc, acesta devine o preocupare pentru ea deoarece face parte din principalii suspecți, energia ei fiind consumată de vinovăție.

Menținerea reputației și ascunderea lucrurilor incriminatoare devin foarte greu de manevrat. Încercările de a se comporta ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat devin inutile pentru Natalie. În scurt timp ea se afundă într-o mare de secrete, rușine și înșelăciune.

Un lucru interesant este faptul că în timp ce povestea se derulează aflăm că această carte nu urmărește doar comportamentul unor studenți preocupați de popularitate, ci urmărește în detaliu și viața lui Natalie, dezvalundu-se pe parcurs părți defavorizate și deprimante din trecutul ei. Aflăm că există un contrast foarte mare între ceea ce a fost și ceea ce este în prezent.

Lauren Kate prezintă imaginea unor oameni fără perspectivă, fără speranță, fără aspiraţii mărețe pe lângă care dorința lui Natalie de a fi în vârful scării sociale devine ușor de înțeles.

Finalul cărții are parte de o întorsătură grozavă de situație și neașteptată, ceea ce face această lectură complet imprevizibilă. Mi-am închipuit multe feluri în care aceasta se termină dar nu am nimerit nimic din ceea ce s-a întâmplat. A venit ca un șoc, dar a fost surprinzător de plăcut.

„€œThe Betrayal of Natalie Hargrove” este o carte frumoasă care te face să îți dorești mai mult până la finalul ei. Ai parte de dragoste, mister, suspans și desigur multe secrete.

Fiecare personaj se evidențiază prin ceva unic. Protagonista, Natalie este cel mai meschin, inteligent și ambiguu personaj. Nu este plăcută de nimeni, poate doar cu excepția iubitului ei care ține la ea.

A fost o carte palpitantă, complexă și memorabilă și o recomand tuturor celor care vror să aibă parte de suspans și puțină dramă.
Am primit această carte pentru recenzare din parte partenerului nostru Libris și le mulțumesc cu această ocazie.
Libris este o librărie online care vă oferă o varietate  de cărți, cărți online și cărți în engleză. Vă recomand să urmăriți portofoliul lor pentru a vă găsi cărțile preferate.

14 răspunsuri la „Recenzie: The Betrayal of Natalie Hargrove – Lauren Kate

  1. Cat ma bucur ca ai facut recenzie la cartea asta. Eram foarte curioasa sa vad cum ii, pentru ca am citit seria aparuta de Lauren Kate, la noi si mi-a placut tare mult. Imi place mult si coperta si de poveste nu mai spun…ma cucerit abia astept sa o citesc.

    • Sper sa o gasesti interesanta. Mie mi-a placut mult.
      Si mie imi place coperta, si la inceput aveam impresia ca domnisoara seamana cu Elena din Jurnalele vampirilor.

  2. Hi. I’m back!
    Wow, am crezut ca am gresit blogul. Imi place noul aspect. Totul e schimbat, dar arata super.
    De la Lauren Kate am citit doar primele 2 volume din Fallen/ Damnare. Mi-au placut. Poate dupa ce o sa termin si celelalte volume o sa caut si aceasta carte. Suna foarte bine. Non-fantasy. Interesant.

      • Chiar nu e mult 10 zile. Eu am comandat de cateva ori din strainatate dar a durat ceva mai mult.
        Ma gandeam sa imi fac o comanda pe Amazon, dar nu prea stiu cum e cu transportu.

  3. M-am așteptat ca aceasta carte sa fie destul de buna (după ce am citit Fallen), si chiar a fost. Totusi mi-a placut mai mult Fallen.
    Lauren Kate este o autoare buna, in ciuda tuturor chestiilor pe care le aud pe net, mi-e mi-au placut cartile ei. Le-am citit pe toate.
    Cate despre „The Betrayal of Natalie Hargrove ” , imi imaginez ca distractiv sa dai nastere unui personaj principal rau. Natalie nu este chiar asa de rea, cred ca ea a ales doar in mod gresit o cale de a scapa de trecutul ei neplacut. Ea este populara si ambitioasa si nimic nu ii sta in calea ei pana cand o gluma merge foarte prost.

  4. Mie imi place cel mai mult prtea fantasy a lui Lauren Kate, dar dupa ce am citit recenzia ta mi-am dat seama ca nu as spune nu acestei carti daca mi-ar pica in mana!

    • Mie mi-a placut foarte mult Fallen si si aceata carte de la ea. Scrie destul de bine.
      Acum o sa fie publicata o alta carte de a ei Teardrop. Desi am citit cateva pareri proaste, cum ca ar fi dat-o in bara cu ea, tot am sa o citesc. Sunt curioasa sa vad cu ochii mei daca e sllaba.

Lasa un comentariu

