Ultimele schimbări la blog


Cred că avem mai bine de două săptămâni de când tot facem schimbări la blog. Cea mai mare dintre ele și anume, aspectul blogului, ați observat-o deja și sperăm să vă placă mai mult decât aspectul vechi.

Am mai adăugat pagini, am mai șters, după cum ne-am gândit noi că va fi cât mai folositor în materie de informații pentru voi.

– Acum Citatele și categoriile Characters and Covers”, „Chioșcul de ziare”, „Carte vs. film și „Săptămâna provocărilor” le găsiți mult mai ușor în partea din dreapta.

– Am schimbat numele categoriei „Citate și paragrafe” în Cutia cu citate. Ni se părea că suna urât și ne-am gândit la alt titlu.

– Categoria RECENZII cuprinde acum 3 pagini. Dacă din MENIU, dați click pe RECENZII, aceasta este pagina principală pe care Laura a făcut-o cu poze.  Mai există de asemenea 2 pagini „Recenzii după prenume autor” și „Recenzii după nume autor”. Am încercat să le facem cât mai accesibile.

– În meniul principal există 2 pagini noi, „Apariții viitoare” și „Oferte cărți”, de unde veți putea fi mereu la curent cu viitoarele apariții, cărți noi sau continuări ale unor serii ale căror date de publicare le vom afla și noi în perioada publicării și  toate ofertele de la edituri sau librării online pentru a găsi la cel mai avantajos preț cărțile preferate.

Vor mai exista modificări în cadrul tuturor recenziilor. De acum înainte vor exista link-uri de comandă la fiecare recenzie de la editura în cauză și de la una sau mai multe librarii online. Va dura puțin până vom adăuga aceste butoane de comandă și la recenziile vechi.

Butoanele de comandă vor fi siglele librăriilor sau editurilor.

Sperăm să vă placă toate schimbările.

 

5 răspunsuri la „Ultimele schimbări la blog

  1. ma bucur, imi place noul aspect , dar si cel vechi, se vede clar o evolutie frumoasa . Mult succes cu tot ce este nou si la cat mai multe articole la fel de frumoase ca pana acum:*

    • Ne pare rau ca nu am pastrat o poza macar cu aspectul vechi.
      Acum inca il mai tin minte cum arata, dar poate in ani cine stie cate schimbari vom mai face.

Lasa un comentariu

