Cu Evenimentul zilei ne bucuram de poveștile Oanei Mujea


Cu ziarul „Evenimentul zilei” vor apărea mai multe povești scrise de Oana Mujea. Acesta este un proiect „Evenimentul zilei” și vor fi publicate 12 cărți polițiste și 12 cărți fantasy.

Prima poveste „Cacealmaua” apărut în 9 Octombrie. Dacă vă doriți cartea sper să o mai găsiți la chioșcurile de ziare. Din păcate am aflat prea târziu de ea. Eu am reușit să o găsesc ieri dar doar azi am ajuns acasă să pot face un post.

Acum să vă lămuresc cu câteva chestii pentru că am întâlnit niște păreri de genul „asta nu este carte, zici că seamănă cu supliment tip revista” sau „este prinsă într-o capsa”, „au făcut economie la capse și lipici”, păreri care mi s-au părut nepotrivite. Consider că dacă nu îți place ceva, nu trebuie să cumperi. Sau cel puțin să nu critici o carte până nu o citești.

Da este o cărticică, o poveste sub o copertă drăguță făcută  în creion, nu într-un program la o editură. Are 98 de pagini pentru că face parte dintr-un proiect care dorește ca aceste povești să nu depășească 110 pagini. Cărțile vor avea prețul de 3,90 lei, din care ziarul costă 2 lei.

Eu sper să reușesc să îmi cumpăr toate cărțile și o să vă țin și pe voi la curent cu ele în caz că sunt doritori care vor să citească poveștile Oanei Mujea.

Dacă nu o știți încă pe Oana, poate ați auzit totuși de alte cărți scrise de ea precum: Cartea I – Razboiul Reginelor, Razboiul Reginelor Volumul 2Sarama vol.1Sarutul mortii,Indicii anatomice și Crime perfecte dincolo de oglinda.

Ieri și azi am avut foarte mult de lucru, și la fel va fi și maine, dar sper ca luni sa vă și spun părerile mele despre prima carte „Cacealmaua”. Până atunci, nu pot decât să îi urez Oanei multă inspirație și spor la scris.

DSC02470

3 răspunsuri la „Cu Evenimentul zilei ne bucuram de poveștile Oanei Mujea

    • Nici sa nu faci asa ceva. Daca vorbesc despre o carte inseamna ca apreciez mult autorul si munca pe care o depune pentru a scrie acea carte.
      Cartile tale sunt bune datorita tie nu datorita noua ca vorbim despre ele. Daca nu ar fi, nu am vorbi. Multumirea ta pentru noi vine odata cu noile povesti si carti de care ne vom bucura.
      E un proiect frumos. Iti doresc mult spor si multa inspiratie.

Lasa un comentariu

