Rezultate „Concurs pentru început de saptămână”


De data aceasta nu am mai folosit de la RANDOM.org random number pentru ca ni s-a spus că primii înscriși în concurs și ultimii nu au mari șanse, așa că am folosit random list care vă și amestecă și așa vom face și de acum înainte.

Concursul îl găsiți aici. – Premiu „În altă viață” de Marc Levy

Participanții sunt:

Concurs saptamana

Rez

Câștigătoare este: Alina – Ștefania.

Felicitări!

Sper să îți placă cartea. Aștept datele tale complete pe adresa blogului: cartinemuritoare@yahoo.com.

Vă așteptăm cu noi concursuri curând.

 

5 răspunsuri la „Rezultate „Concurs pentru început de saptămână”

  1. felicitari! la viitoarele concursuri ar trebui sa oferiti dreptul si celorlalti abonati ai blogului care nu au cotn de facebook, sa participe:D, zic si eu…am vazut ca nici krisszu nu are si nu a putut participa(nici eu nu am:D)! sa puenti intr-un fel optional prin google plus, wordpress, sau facebook

    • Am scris in comentariu ca voi face asa. Desi noi nu suntem de obicei stricte, noi lasam pe oricine in concurs. Cerintele de share se pot inlocui cu Follow by mail.
      Scria orice retea de socializare. Aici intra tot. Mail, Facebook, wordpress, Google pus…
      Daca nu mentionam, puteti oricand sa ne sugerati altceva intr-un comentariu ca noi urmarim ce scrieti si nu suntem persoane rele sa spunem nu. 😛

Lasa un comentariu

