Noutăți la Polirom – Scenariu pentru happy-end


„Scenariu pentru happy-end” –  Matthew Quick

M-am bucurat foarte mult când am aflat că această carte va fi publicată la Polirom. Doar ce văzusem filmul înainte și îmi doream foarte mult să citesc și cartea, așa că am așteptat-o cu drag. V-aș promite recenzia curând, dar deja v-am mai promis câteva și cu alte cărți de care m-am apucat acum, mă îndoiesc ca o să reușesc să le citesc pe cât de repede vreau.

Scenariu pentru happy-end – Matthew Quick

Romanul Scenariu pentru happy-end a fost adaptat pentru cinematografie intr-o celebra pelicula nominalizata la Premiul Oscar, avindu-i in distributie pe Bradley Cooper, Jennifer Lawrence si Robert De Niro.
 
Pat e obsedat de o teorie: viata lui e un film ce-l are drept producator pe Dumnezeu. Iar Dumnezeu i-a dat o misiune: sa alerge in fiecare zi, sa-si recapete trupul de altadata (de pe vremea cind inca nu statuse patru ani intr-un spital de nebuni), dar si linistea emotionala. O va recistiga astfel pe Nikki, fosta lui sotie. Nenorocirea e ca, stiindu-l fost pacient al spitalului de boli mintale, nimeni nu-l mai ia in serios si toti il agreseaza sau ii intorc spatele: Philadelphia Eagles, echipa care-l tine legat de realitate, pierde meci dupa meci, fara speranta; el e urmarit de o tinara de o frumusete rapitoare, dar nebuna; psihoterapeutul, departe de a se alia cu Dumnezeu, ii recomanda sa se culce cu orice femeie care-i iese-n cale, in scop terapeutic, si, colac peste pupaza, Kenny G il tot piseaza la cap.
„Matthew Quick umple paginile romanului sau cu o rara inteligenta a absurdului si e imposibil sa nu-l aplauzi pentru un erou atit de improbabil.” (People)

Scenariu pentru happy-end e un debut frumos. Si e greu sa nu te emotioneze soarta unui om care, in ciuda experientelor ingrozitoare prin care trece, incearca din rasputeri sa creada in speranta, in fidelitatea pentru o iubire pierduta, in ideea ca trebuie sa mai supravietuiasca o zi cu mintea intreaga.” (The Wall Street Journal)

Cartea a fost publicată la Editura Polirom și o puteți comanda de la:

elefant sigle-40
6 răspunsuri la „Noutăți la Polirom – Scenariu pentru happy-end

  1. Cred ca o sa il vad si eu, stiam de el, dar nu stiam ca exista si o carte.
    Trebuie neaparat sa iti recomand un film pe care l-am vazut acum doua zile tot cu Bradley Cooper, The words-Hotul de cuvinte, ai impresia ca citesti o carte excelenta cand vizionezi acest film, este mai mult decat genial, e un film de nota zece crede-ma.

      • Cu placere, de doua zile il recomand tuturor prietenilor si cunoscutilor, este vorba despre un scriitor si un manuscris gasit:d e genial, aaa te refereai la Hotul de carti, 🙂 🙂 , nu acesta este Hotul de Cuvinte, si din pacate nu exista carte ca azi mi-o cumparam daca exista, am tot dat search pe net, insa nu este decat un scenariu de film si atat, si am inteles ca a fost scris prin 99 dar de abea acum a fost ecranizat. Daca te uiti la el sa ai grija la detalii ca sa il intelegi. Vizionare placuta.

      • Am vazut filmul. Mi-a placut foarte foarte mult. Cred ca nici nu am clipit. Ms pentru recomandare. Mai anunta-ma cand mai gasesti filme asa interesante ca mie imi plac.

      • Ohh cat ma bucur ca ti-a placut, de obicei cand fac recomandari mi-e teama sa nu imi iau injuraturi:-) 🙂 fiindca suntem oameni si impartasim pareri diferite si avem gusturi diferite,dar acest film chiar a fost de nota 10, sigur ca da, daca mai vad unu care imi place iti zic.

      • De aceea exista trailere, daca faci o recomandare cuiva sa se uite la el si sa vada daca o sa ii placa sau nu. Mie chiar mi-a placut mult desi nu m-am uitat la nici un trailer. Am fost foarte captivata de poveste.

Lasa un comentariu

