Personajul din coșmarul meu


Îți bântuie visele, te face să tremuri. Ochii din spatele acelor lentile, lucioase și întunecate, te urmăresc peste tot. Îți încleștezi palmele în pumni și strângi cât poți de tare dar nu te poți trezi. Încerci să scoți un țipăt, să te împotrivești, să lupți, dar chipul lui iese și mai mult din întuneric. El e personajul din coșmarul meu.

Vouă ce vă bântuie visele?

1388537_397927563643708_1880985532_n

 

Desenele prezentate în categoria Fan drawing sunt realizate de noi. Copierea lor fără acordul nostru nu este permisă.

8 răspunsuri la „Personajul din coșmarul meu

  1. Eu am multi demoni care imi batuie si visele si realitatea.
    In primul rand am o problema cu ferestrele cum stau la bloc la parter. Cand eram mica niste hoti au vrut sa ne intre in casa. Aveam cred ca 7 ani. Si eram sigura cu sora mea acasa. Si cum avem un bec in gradina se vedea doar o silueta neagra. Acum de cate ori ma apropii de ferestre noaptea am impresia ca o sa vina cineva la geam.
    Si nu suport scarile de bloc intunecate bezna, care nua u becuri sau geamuri pe scara.
    Iar noptile, cred ca as putea scrie un roman cu toate cosmarurile mele.

  2. Am uitat sa va zic ce imi bantuie mie visele.
    Am momente cand visez ca nu pot sa vorbesc si se intampla ceva de asa natura ca am nevoie sa tip. E groaznica chinuiala. SI ma trezesc tot transpirata.

  3. Dovleci? O sa avem si dovleci?
    Imi place mult desenul. Cred ca dintre toate pe care le-am vazut pe blog acesta e chair cel mai frumos desen. Nu stiu, poate din cauza ca sunt baiat, mi se pare mai interesant.
    Imi place si mica descriere. Speram sa mai vedem pana maine si altele.
    Ce ma sperie pe mine?
    Hmm nici nu stiu ce sa zic. Nu imi place mortii.

Lasa un comentariu

