Copertă: Fracture Me – Tahereh Mafi


Autoarea, Tahereh Mafi, a anunțat apariția coperții  Shatter Me #2.5 –  FRACTURE ME. Acțiunea este ceva între volumul 2 și 3, UNRAVEL ME și IGNITE ME, și este relatată  din perspectiva lui Adam.

Lăsând la o parte descrierea cărții, m-am uitat puțin peste comentariile scrise la adresa autoarei, și am descoperit că multe persoane și-ar fi dorit o carte din perspectiva lui Warner. Și nu doar atât. Majoritatea fanilor, 90% fete, spun că își doresc ca și cuplu pe Juliette și Warner. OK, am înțeles, toate fetele mor după băieții rai! Dar eu am văzut în Warner un personaj cu multe obsesii și probleme, și asta nu mă lasă sa îl vreau pentru Juliette. În fine, nu vreau să deviez de la noutăți și să intru în părerile mele.  Vă atrag la o discuție pe tema aceasta în comentarii. 😛

Cartea Fracture Me, va fi disponibilă din data de 17 Decembrie în format electronic. Autoarea mai face o surpriza cititorilor și dezvăluie ca,  DESTROY ME(Shatter Me, #1.5),  FRACTURE ME și alte cărți bonus, vor fi publicate paperback în 4 februarie 2014, ziua în care va fi publicat volumul 3 al seriei.

Eu iubesc coperțile de la HarperCollins și m-am gandit sa aștept publicarea tuturor cărților. Îmi doresc să mi le cumpăr pe toate când vor fi disponibile pe BookDepository.

Și acum… ajunge cu vorbăria. SĂ TRECEM LA COPERTĂ: 

Lasa un comentariu

