Lista neagra de Oana Stoica Mujea cu EVZ


Am fost la lucru ieri și, cum acolo nu pot sta pe internet, am uitat complet să vă anunț dimineață de noua carte a Oanei Stoica Mujea. Cred că sunt cu capul în nori pentru că m-am trezit foarte răcită, și ieri am avut tot febră la lucru. De aceea am uitat complet de carte. Acum în drum spre lucru o să o caut și eu la chioșcul de ziare. Sper să o mai găsesc. Dacă nu, o sa îmi fie foarte foarte ciudă.

3 răspunsuri la „Lista neagra de Oana Stoica Mujea cu EVZ

  1. EU am vorbit cu domnul de la ziare sa imi pastreze un exemplar de fiecare data cand apare. Nu imi fac probleme ca o sa ratez cartile. Nu am citit cea dinainte inca. Dar sper sa imi fac timp maine.

Lasa un comentariu

