Un an memorabil, un an de Cărți nemuritoare


373_5d8c3d5394d3c99f315405da2c530563Pentru noi Sărbătorile de Crăciun au o dublă semnificație, cea clasică pe care toți o cunoaștem iar cea de-a doua, cea a noilor începuturi, a creării blogului care a devenit a doua noastră casă. Cu un an în urmă am creat acest blog, și am fost foarte  mândre  să vedem cum, cu fiecare zi nouă, a crescut din ce în ce mai frumos. Au crescut numărul de vizitatori ai blogul(am strâns 61,084 vizualizări), a persoanelor ce ne urmăresc(268 urmăritori  pe blog și 1,943 pe facebook), a persoanelor cu care am legat prietenii și conversații(5,894 de comentarii), a celor care ne susțin, precum a crescut și numărul celor care scriu pe blog. Am început  în număr de doi , Alexa și Laura iar pe parcurs ni s-a alăturat și Bogdan(care a fost corupt la această activitate :D).  Am întâmpinat foarte multe greutăți, dar am avut parte și de multe bucurii, satisfacții și aprecieri. Acest univers al cărților ne-a făcut să privim totul diferit, să luptăm și să ducem la bun sfârșit proiecte pe care altfel nu cred că le-am fi abordat.   Am întâlnit cărți deosebite, pe care le păstrăm cu dragoste și despre care am povestit cu drag. Dacă ați urmat recomandările noastre sperăm că nu v-am dezamăgit și v-a plăcut ce ați citit.

Așteptăm cu sufletul deschis sugestiile vostre pentru anul care vine. Ce vă doriți pe acest blog, în plus față de ce ați întâlnit până acum.

Noi vrem să sărbătorim această aniversare cu mare fast, așa că de azi până la Anul Nou de Revelion vom da startul zilnic la mule concursuri.

 Sperăm ca timpul să fie mai generos cu noi în anul ce urmează, să avem și mai multe realizări și să vă încântăm prin munca și pasiunea noastră. 

10 răspunsuri la „Un an memorabil, un an de Cărți nemuritoare

  1. La multi ani!! Multumim pentru ca ne-ati facut zilele mai frumoase cu postarile voastre!! Sper sa ne auzim multi ani de-acum incolo!! Va doresc sa aveti parte de cat mai multi cititori si cat mai mult realizari!! Mult succes in tot ceea ce faceti!! 😀

    • Si noi speram sa scriem pe acest blog mult timp de acum incolo. Important este sa ne intelegem intre noi, si mereu vom gasi lucruri frumoase pe care sa le facem pentru cititori.
      Avem multe sperante de la anul care vine si daca totul merge conform planurilor noastre veti avea parte de multe surprize.

  2. La multi ani si multi ani inainte de acum incolo! Nu cred ca ar trebui schimbat nimic la blog. Sunt convinsa ca ati muncit mult pentru acest blog si ca o sa mai munciti si de acum inainte si de aceea va urez multa bafta. Cat despre recenzii faceti o treaba foarte buna! Sunt carti pe care m-am hotarat sa le citesc doar datorita recenziilor voastre. Sarbatori fericite si multa bafta in continuare!

  3. LA MULTI ANI!!! Felicitari,sa aveti parte de ani multi,de postari frumoase si multi,multi fani! Eu va urmaresc cu foarte multa placere! Multumesc ca existi ” Carti Nemuritoare”!

  4. La multi ani !!!
    blogul Carti nemuritoare este unul dintre preferatele mele si l-am urmarit inca de la inceput
    va urez sa aveti din ce in ce mai multi cititori si fani, multa inspiratie pentru viitor si la cat mai multe realizari

Lasa un comentariu

