Rezultate concursuri aniversare


A durat foarte mult să finalizăm câteva concursuri. În primul rând că toată treaba a căzut pe colega mea Laura deoarece eu am fost prinsă într-o avalanșă de probleme, și în al doilea rând, pentru că după ce a descoperit că la concursul #1 s-a înscris cineva cu 6-7 nume de pe același IP, a trebuit să ia fiecare persoană în parte la puricat.

După cum am spus și pe facebook tot noi suntem de treabă și nu descalificam persoanele care nu au fost corecte ci le lăsam o singura intrare la concursuri. (Sper ca cineva să aprecieze acest lucru, pentru ca mai mult de 30% dintre voi nu ați fost corecți).

Câștigătorii sunt:

Concurs #1 – Lacramioara Gabriela Toma

concurs 1

Concurs #2 – Badici Andreea

concurs 2

Concurs #3 -Marta Alexandra

concurs 3

Concurs #4 – L.Bianca

concurs 4

Concurs #5 – Florea Rodica

concurs 5

Concurs #6 – Lupu Diana

concurs 6

Concurs #7 – Ana Vulpeș

concurs 7

Concurs #8 – Gavrilut Roxana

concurs 8

Concurs #9 – Pauna Oana

concurs 9

Concurs #10 -Paun Catalina Cezarina

concurs 10

Concurs #11 – Toderoiu Andreea

concurs 11

Concurs #12 – Nita Maria Camelia

concurs 12

Felicitări tuturor!

Pentru revendicarea premiului trimiți mail cu datele voastre complete pe adresa blogului cartinemuritoare@yahoo.com. O să vă rog să treceți la subiect concursul câștigat.

Dacă doriți să vedeți intrările la fiecare concurs, le găsiți în următoarul fișier: concurs aniversar 2013

14 răspunsuri la „Rezultate concursuri aniversare

  1. Eu sunt castigatoarea Concursului #2 dar la anuntarea castigatorului ati spus Bidici Andreea in loc de Badici Andreea. Am verificat si printre comentarii pentru a fi sigura ca nu exista aceasta persoana. V-am trimis un mail cu adresa.

    Va multumesc foarte mult pentru concursurile organizate 😀

    • Imi cer scuze pentru gresala facuta. O sa corectez. Si imi cer scuze ca a trebuit sa te uiti peste toata lista. Eram la lucru, dupa 11 ore jumatate de munca, cu o camera in capul meu care nu imi permite sa stau atat de mult pe internet si m-am grabit sa scriu repede ca sa nu mai asteptati dupa rezultate.

  2. Concurs #1 – Lacramioara Gabriela Toma  Jocurile Foamei

    Toma Lăcrămioara, Comuna Vădeni județul Brăila, strada Tineretului, nr 295 

Lasa un comentariu

