Un nou Afiliat


Bună tuturor.

În dimineața aceasta, în care vremea este foarte posomorâtă la mine și la fel sunt și eu, mă gândeam să nu îmi mișc fundul din pat și să stau toată ziua cu o carte în mâna. Nu am mai avut de mult o astfel de zi… Dar mi-am adus aminte că sunt multe lucruri pe care vreau să le pregătesc pentru blog, în primul rând să va anunț afilierea noastră cu Foru-Girls, cu care sper să avem o comunicare plăcută și înfloritoare.

Foru- Girls este un forum de discuții, diverse subiecte printre care și cărți.

Lasa un comentariu

