Cutia cu citate (14) – Divergent


Nu am mai deschis de mult timp „Cutia cu citate”. Am cam tras chiulul de la blog și în special de la această categorie, de care mi-am adus aminte în timp ce ștergeam praful în bibliotecă și am găsit agenda mea unde îmi scriu citate din cărțile pe care le citesc.

Am ales pentru azi să va scriu câteva din citatele mele preferate din Divergent de Veronica Roth.

Enjoy!

images

„Plecarea lui Four îmi provoacă agitaţie. Faptul că ne lasă numai cu Eric e ca şi cum ai angaja o doică pe care o vezi tot timpul că ascute cuţite.”

„Nu înălţimea e cea care mă sperie: înălţimea mă face să mă simt vie, energică, cu toate organele şi vasele de sânge şi muşchii din corp acordate la aceeaşi gamă. Deodată, îmi dau seama care e problema. El e. Ceva din el mă face să mă simt pe parcă aş fi pe cale să cad. Sau să mă transform într-un lichid. Sau să iau foc.”

„Undeva, în interiorul meu, există o persoană miloasă, iertătoare. Undeva, există o fată care încearcă să înţeleagă prin ce trec oamenii, care e conştientă că oamenii fac fapte rele, şi că disperarea îi mână spre locuri mai întunecate decât şi-au imaginat vreodată. Jur că ea există şi suferă pentru băiatul măcinat de remuşcări din faţa mea. Dar dac-ar fi s-o văd n-aş recunoaşte-o.”

„Îmi pun mâinile pe mijlocul lui. Nu-mi aduc aminte să mă fi hotărât să fac asta. Dar nici nu pot să dau înapoi. Mă lipesc de pieptul lui, cuprinzându-l cu brațele. Degetele mele îi mângâie mușchii pe spate.
După o clipă, îmi atinge spatele, trăgându-mă mai aproape, și-mi netezește părul cu cealaltă mână. Mă simt mică din nou, dar de data asta, el nu mă mai înfricoșază.  Închid ochii, strâns. El nu mă mai înfricoșază.”

„Poate că toți ar trebui să facem mai multe, zice el, dar suntem doar nevoiți să lăsăm ca vinovăția să ne amintească mereu că trebuie să ne comportăm mai bine data viitoare.”

„Pentru o clipă, ochii lui negri pătrund într-ai mei, și el tace. Apoi, îmi mângâie fața și se apleacă mai aproape, atingându-mi buzele cu ale lui. Râul vuiește, și-i simt stropii pe pe glezne. El zâmbește și-și apasă buzele pe ale mele.”

shailene-woodley-theo-james-kiss-in-new-divergent-clip-01

2 răspunsuri la „Cutia cu citate (14) – Divergent

  1. acum o ora am terminat de citit cartea,dar mi s-a parut cam rece pt gustul meu.mai spre sfarsit m-a „incalzit” 🙂

Lasa un comentariu

