Concurs


Alexa v-a promis 2 concursuri pe ziua de astăzi, unul desfășurat pe pagina noastră de facebook și unul aici, așa că nu am să mai lungesc vorba.

Vă puteți înscrie printr-un comentariu în care să indicați:

– numele vostru 

– adresa de mail cu care ne urmăriți

– alegeți o carte din cele recenzate de noi la care să ne spuneți o părere și lasați un comentariu cu titlul cărții alese.

Concursul se va încheia în data de 1 martie.

Succes!

ziua-in-care-mi-am-ucis-tatal_1_fullsize

28 de răspunsuri la „Concurs

  1. Nume: Ionela Hamzeu
    e-mail: ionelahamzeu@yahoo.com
    Fără speranță de Collen Hoover, o carte pe care am citit-o cu sufletul la gură, iar la finalul ei, am vărsat toate lacrimile pe care le-am ținut în mine, pe parcursul lecturii.

    • Eu am citit si Losing Hope. Este aceeasi poveste dar povestita din perspectiva lui.
      La fel de emotionanta si stoarce la fel de multe multe lacrimi.

Lasa un comentariu

