Volumul Four: A Divergent Collection


Știam de volumul ‘Four’ din decembrie anul trecut, când întâmplător am dat peste el pe Book Depository, unde scria Pre order- 90 days to go. Acum 2 săptămâni era la Order, și în prezent este din nou la Pre order – 482 days to go. Îmi doream mult să o comand, dar această situație pe care nu am înțeles-o, m-a făcut să mă gândesc că am tot timpul din lume să o cumpăr.

Când am descoperit cartea, ea se prezenta pe Book Depository cu această coperta:

Azi, uitându-mă după cai verzi pe pereți, ca de obicei, caut nimic și descopăr multe, am aflat că Entertainment Weekly a dezvăluit astăzi coperta volumului ‘FOUR: A DIVERGENT COLLECTION’, de Veronica Roth. Acesta conține toate cele 4 povești scrise din perspectiva lui Four, ‘The Transfer‘, ‘The Initiate’, ‘The Son’, ‘The Traitor’ și scena aruncării cuțitelor. Fiecare dintre aceste povești va fi disponibilă separat în format electronic. Prima poveste, ‘The Transfer’ a fost lansată anul trecut iar celelalte vor fi lansate pe 8 iulie, în aceeași zi în care va fi disponibil și volumul hardcover.

Deci, presupun ca situația de pe Book Depository a fost doar o încurcătura. Oricum coperțile ce au fost dezvăluite astăzi arată foarte frumos. Voi ce părere aveți?

8 răspunsuri la „Volumul Four: A Divergent Collection

    • Nu exista in romana.
      Eu mi-am cumparat o poveste din cele 4 in format electronic exact cand a aparut. Am dat 2 dolari pe ea.
      Si acum vreau sa imi cumpar cartea cu toate povestile sa o am in biblioteca.
      O gasesti aici daca o vrei in engleza – http://ttap.co/1F2xDE7
      Nu am inca nicio veste legata de publicarea ei in romana.

    • Nu am nicio veste legata de publicarea ei in romana. Dar, daca Editura Leda a luat in calcul acest lucru cu siguranta va mai dura ceva pentru ca doar ce a fost publicat volumul trei.

  1. Ciudata incurcatura. Citisem undeva, parca pe blogul autoarei, ca s-a anulat ideea ca fiecare carte sa fie publicata treptat si s-a venit la ideea aceasta cu intreaga carte.
    Si wow! Copertile arata absolut minunat!

    • Chiar sunt foarte frumoase.
      Eu vreau sa imi cumpar cartea cartonata. Nu o sa am parte de toacopertile. Dar oricum cred ca va arata bine langa trilogie.

Lasa un comentariu

