Pe rafturile bibliotecii mele (1)


Cât am fost în spital, am primit pachetul mult așteptat de la Editura Leda, cu cele trei cărți, Divergent de Veronica Roth, Orașul Oaselor de Cassandra Clare și Academia vampirilor de Richelle Mead, coperta Tie-in.

Am norocul să stau într-un oraș mic și de fiecare dată curierul îmi aduce coletul oriunde m-aș afla. Este un lucru foarte bun pentru mine deoarece niciodată nu mă găsește acasă.

A trebuit să ascund cărțile de doctorița mea deoarece și ea este mare fană.
A fost interesant să povestesc la vizita medicală despre Jocurile foamei. Și unde să mai pun și faptul că, o doamna din salon cu mine, în jur de 65 de ani știa despre Academia Vampirilor și îmi povestea despre film.

20032014(001)

20032014

După cum vedeți, cărțile sunt în dublu exemplar, deci, stați pe aproape, urmează concursuri.

 

***

Adaugă și tu în colecția ta volumele de colecție:
 Divergent, Orașul oaselor și Academia Vampirilor. 
4 răspunsuri la „Pe rafturile bibliotecii mele (1)

  1. Ce frumos…la mine nici măcar colegii mei de facultate nu au auzit de minunatele cărți menționate mai sus. „Orasul Oaselor „inca nu am reusit sa-l citesc/cumpar insa am cartile din seria „Dispozitive infernale” care am inteles ca ar fi un fel de prequel.

    • Chiar este “Dispozitive infernale” prequel. Eu am inceput oricum cu „Instrumente mortale”. Am aflat de abia dupa de acest lucru.
      Vreau sa spun ca acum mai multi ani eu m-am apucat sa citesc Twilight doar dupa ce m-a inemnat o doamna de vreo 50 de ani. Oricum te surprinde astfel de persoane

  2. Lectura placutaaa si sa nu mai stai mult in spital , pe mine ma deprima spitalul ( probabil unde am si niste boli mai grave si nu stiu niciodata care e urmatoarea ” palma ” ) Da e si un fel de teama . Nu am mai avut posibilitatea in ultimul timp sa achizitionez carti 😦 ma mai imprumut la prieteni , am prieteni minunati , dar nici eu nu sunt la zi cu noile aparitii

    • Nici eu nu apuc sa imi iau atat de multe. Cheltuielile lunare sunt mari. Dar am mare noroc cu kindle-ul. Imi mai iau carti electronice. Adevaru e ca si apar foarte multe, si toate bune. Iar atunci cand banii sunt limitati trebuie sa te gandesti bine pe care sa le cumperi.
      Am fost externata de o zi din spital. Aseara m-am pus sa dorm cu gandul ca nu ma mai trezeste nimeni sa imi mai faca perfuzii. Am dormit bustean.

Lasa un comentariu

