Gabriel Garcia Marquez, 4 titluri noi la Libris


Libris pune la dispoziția cititorilor, în exclusivitate, 4 titluri semnate Gabriel Garcia Marquez

Funeraliile Mamei Mari,

Despre dragoste si alti demoni,

Incredibila si trista poveste a candinei Erendira si a bunicii sale fara suflet

Toamna patriarhului

pot fi achiziționate de pe Libris cu o reducere de 25%.

Citat1-Gabriel-Garcia-Marquez

 

5 răspunsuri la „Gabriel Garcia Marquez, 4 titluri noi la Libris

    • Imi cer scuze ca nu e cu autograf. Nu am facut eu postul si nu am fost atenta sa vad ce scrie cui i-am dat laptopu meu sa imi posteze si mie pe blog. La mine a fost o nevunie in Vinerea mare.

  1. Totuși, de unde până unde partea asta cu autograful? o.O Nu de alta, dar cărțile chiar NU au autograf…

    • Imi cer mii de scuze. Nu am facut eu postul si nici nu am verificat. Eu faceam prajituri. Am zis cuiva din casa sa se uite sa faca un post cu ce mailuri am mai primit. Ce a inteles … se vede… eu nu am verificat .

Lasa un comentariu

