Transport gratuit la Elefant


Azi aveți parte de reduceri mari la cărți și transport gratuit pe Elefant

10432956_686494784733019_2148273922398093247_n

 

 

16 răspunsuri la „Transport gratuit la Elefant

  1. Da, dupa ce o sa o vitesc, o sa iti spun parerea aici. O sa mai dureze ceva pt ca acum nu prea am timp. In vacanta de vara o sa incep aceasta carte. Ai mai citit si alte carti de Danielle Steel? E o autoare buna?

    • Am mai citit O femeie implinita. Mai am una dar nu stau bine deloc cu timpul liber. Lucrez foarte mult, fac si internship, program normal de lucru neplatit la o firma pentru a profesa si am si de invatat pentru o acreditare la care volumul cursului imi depaseste capacitatea creierului de a retine atata.
      Sper dupa ce termin cu toate sa apuc sa mai citesc si eu. Cred ca mai am putin si fac 100 de carti necitite in biblioteca, carti care ma asteapta de mult timp si tot adaug si tot cumpar desi stiu sigur ca nu am timp sa le citesc.

      • Imi pare rau! Si eu tot in jur de 100 de carti am necitite si numarul creste:)). De abia astept sa vina vacanta sa mai fac si altceva in afara sa invat. 😦

      • Si eu de abia astept sa scap de perioada aceasta incarcata. Macar o ora sa am si eu libera pe zi.

      • Eu nu m-am putut abtine si dupa ce mi-a venit o comanda, am mai dat alta. Cred ca mama o sa se supere ca am comandat atatea :”>

      • Si eu fac asa.
        SI ma injura tata de numa desi imi iau din salariu meu.
        Bine macar ca e transportu gratuit ca de obicei la elefant e 12 lei transportul

      • Pai hai sa iti spun cum a inceput totul.:)) A fost in ziua aceea cu Ziua Mondiala a Cartilor ( sau ceva de genu) si pentru ca tot nu mi-am mai comandat de mult carti si era si transportul gratuit, mi-am luat de pe Libris Altfel de ingeri vol 2 si Madison Avery ( vol 1 si 2) fiecare cred ca le-am luat cu 6-7 lei. Nu stiu cum de au pus un pret asa de mic. Pe Leda sunt 40 lei. Apoi mi-am luat de la Elefant O zi de David Nicholls si PS Te iubesc de Cecelia Ahern. Si, vazand ca tot au in continuare transport gratuit, am profitat de acest lucru si mi-am comandat Divergent si Suflete pereche de Cecelia Ahern (daca tot o sa apara filmul, am spus sa ii dau o sansa). Si acum cateva zile am vazut cartea Alegerea de Kiera Cass si mi-am cumparat-o (pentru ca era doar 10 lei ) impreuna cu cartea Cu fiecare zi de Danielle Steel.

      • Nici eu nu stiu cum de au pus preturile atat de mici.
        Multe au pretul asa mil ca Libris. De cand le-au scazut asa tare am luat carti pentru concursuri si mi-am luat si mie Supernatural (vol 1 si 2).
        La Elefant, prima data cand am vazut ca e transport gratuit mi-am comandat Cautand-o pe Alaska. Am vrut mult cartea. La doua zile dupa ce am primit cartea am vazut ca tot continua transportul gratuit si sunt si reduceri mari mi-am comandat Printre tonuri cenușii si Lola și băiatul de treabă din vecini. Am zis ca imi ajung atatea ca am fara numar necitite in biblioteca si eu nu am timp sa le citesc pentru ca lucrez foatre mult si fac si internship program normal de lucru plus ca invat foarte mult pentru o acreditare de la Microsoft.
        Dar nici bine nu au trecut 2 zile ca tot mi-am mai comandat si Jumatatea Rea, ca era la reducere la Elefant cu 25 de lei.
        Din ce mi-ai spus tu, nu am Alegerea. Am zis ca nu mi-o cumpar desi e foarte ieftina, ca o am pe kindle.
        Oricum sunt foarte bune cartile pe care ti le-ai luat. Le-am si citit pe toate, mai putin Madison Avery.

      • Ai citit si Cu fiecare zi de Danielle Steel? Mi s-a parut nteresant subiectul si am zis sa ii dau o sansa acestei carti.

      • Este superba cartea. O sa iti placa sigur.
        A fost prima carte de la Danielle Steel pe care am citit-o.
        Povestea e frumoasa, personajele o sa le adori. Este o carte de dragoste ce abunda de naturalete.
        Trebuie sa imi spui daca ti-a placut dupa ce o citesti.

Lasa un comentariu

