Carte vs. Film – Bitten


Bitten, lansat în 11 ianuarie 2014, este un serial TV bazat pe seria Femei din lumea de dincolo scrisa de Kelley Armsrong. Acesta este o producție marca Hoodwink Entertainment realizat de Margaret O’Brien și J.B. Sugar.

Filmul se concentrează pe Elena Michaels (Laura Vandervoort)  un vârcolac de sex feminin, care se împarte între o viață normală, cu prietenul ei uman Philip în Toronto și obligațiile ei „de familie”, ca un vârcolac, în nordul statului New York. Printre membrii „haitei” se afla si fostul ei iubit Clayton (interpretat de Greyston Holt ), care este responsabil pentru schimbarea ei.

Publicate la Editura Tritonic, Luna plină și A doua luna plină, au fost printre primele cărți pe care le-am adorat și pe care le-am citit cu mare plăcere. Așteptam cu drag serialul deoarece aveam clar în minte conturate imaginile unor personaje perfecte. Din păcate filmul m-a dezamăgit și înca ma dezamăgește.

Să încep cu personajele. Despre Elena nu am nimic de comentat. Mi-o imaginam putin mai tânără. Cred că aici eu sunt de vina, pentru ca deși știam exact că aceste personaje au terminat universitatea, tot am lăsat mintea mea sa creioneze niște adolescenți. În schimb Clay nu e deloc așa cum mi-l imaginam. Cu siguranta arata mult mai bătrân decât mi-l imaginam, părul lui nu e deloc blondul aprins pe care îl aveam în minte și cu siguranță nu e cel mai frumos actor pe care l-au putut găsi. Dar trecem peste și acceptam imaginea producătorilor și a autoarei. Spun și a autoarei deoarece Kelley participă foarte mult la realizarea filmului.

Chiar dacă se respectă cartea în întregime, eu am impresia ca se mișca foarte încet. Episoadele nu au acel ”wow” care să te lase cu gura căscată la final de episod.

Chiar mi-ar plăcea să aud și părerile voastre, dacă mai urmărește cineva serialul.

Eu înca o să mă mai uit la el. Ma gândesc că poate are doar un început mai greu și ca pe parcurcurs va deveni mai intens.

A da! Era să uit de imaginea vârcolacilor. Din punctul meu de vedere, un efect foarte prost realizat. Parca am impresia ca vad pixel cu pixel. Atât de nepotrivita e imaginea lor în fundal. Aici contribuie și faptul că am văzut efecte superbe la Teen Wolf… Deci… Nu știu… aștept să văd ce ziceți și voi.

008aaba70fb74540c56af69b248388ab

3 răspunsuri la „Carte vs. Film – Bitten

  1. Din primul episod m-am gandit ca e bazat pe cartea aceea…Am citit-o de doua ori si intr-adevar si pe mine ma dezamageste serialul.Cand esti indragostita de o carte,te astepti ca serialul sa fie la fel de bun..insa nu 😦

  2. Am vazut primele doua episoade si nu imi place deloc cum sunt facute. Cartea este extroardinara, iar serialul nu. Cred ca au avut un buget mic sau ceva de genul, pentru ca efectele speciale sunt la pamant.

    • Asa m-am gandit si eu.
      Nu mai stiu pe la ce episod am ajuns 7 sau 8 ..
      Nu stiu. Chiar mi se pare slab. O sa ma mai uit cand nu am la ce altceva, pote o sa devina mai captivant.

Lasa un comentariu

