Pe rafturile bibliotecii mele (3)


S-au adunat câteva cărți în biblioteca mea luna aceasta, printre care și cărți pentru voi, cărți care vor fi date la concursuri.

Să vedem.

Am cumpărat de la Libris cele 10 volume din seria ‘Vampirii sudului’. Toate le voi oferi la un concurs la care m-am gândit de ceva vreme. Tot de la ei mi-am cumpărat seria ‘Academia Vampirilor’, Prea mulți m-au certat că nu am citit seria deoarece este foarte bună. Îmi doream mult să o am și să o și citesc, doar că am zis ca nu mă mai grăbesc să îmi cumpăr serii. Aștept să iau toate volumele la un preț bun. De exemplu, dacă am așteptat atâta timp să o cumpăr, mi-am luat seria cu 30 de lei și primul volum este Ediție de film. Eu am deja această ediție a primului volum deoarece l-am primit de la Editura Leda așa ca pe acesta îl voi da la alt concurs.

Mai departe, tot pentru concursuri am cumpărat 6 volume din cărțile romantice publicate la Editura Lira, iar pentru mine, mi-am cumpărat de la Editura Trei ‘Căutând-o pe Alaska’ de John Green, de la Editura Epica, ‘Printre tonuri cenușii’ de Ruta Sepetys și ‘Lola și băiatul de treabă din vecini’ de Stephanie Perkins și cu ziarul Libertatea mi-am cumpărat volumul 10 din seria de cărți polițiste San-Antonio, publicată de Editura Univers.

DSC02712 DSC02764 - Copy
DSC02761 - Copy DSC02762 - Copy
DSC02766 - Copy DSC02768 - Copy
15 răspunsuri la „Pe rafturile bibliotecii mele (3)

    • Multumesc frumos, si te astept la concursuri.Maine o sa inceapa unul frumos.
      O sa vedeti maine despre ce este vorba si cred ca o sa dureze 3 zile.

    • Multumesc frumos. Si eu va astept cu drag sa va inscrieti.
      Maine o sa inceapa un concurs. Cartea ce poate fi castigata nu se afla in aceasta lista. Este o carte cu autograf. O sa aflat maine mai multe.
      Concursul va fi un interviu intre voi si autoarea cartii.

    • Incerc sa ma gandesc la cateva concursuri dragute.
      Maine daca sunteti pe acasa o sa dau drumul la unul. Cartea nu se afla printre cele enumerate aici, dar este o carte cu autograf de la o autoare despre care am vorbit inainte de Paste. Azi o sa public un articol cu volumul doi din sesia ei.
      Concursul consta intr-un interviu cu autoarea la care voi puneti intrebarile.

Lasa un comentariu

