Interviu cu Emily A. Lawrence


V-am spus în mare despre Emily A. Lawrence când am vorbit despre cele două volume ale ei, din seria Soul’s Desire. Acum a venit timpul să o cunoașteți mai bine. V-am sugerat aseară, pe pagina de facebook a blogului, despre un interviu cu ea în care voi să puneți întrebările  și v-am menționat că toți participanții veți fi înscriși în tragere la soți pentru a câștiga primul volum al seriei Soul’s Desire semnat  de Emily A. Lawrence.

Deci… fiți îndrăzneți! Emily va răspunde tuturor în limita timpului disponibil.

Încercăm să vă oferim suficient timp pentru a povesti cu Emily, așa ca ne-am gândit ca ar fi bine ca interviul să dureze 3 zile.

Cu siguranță voi pune și eu întrebări, că nu mă pot abține, dar vă aștept cu drag și pe voi. (P.S. Nu o sa mă înscriu și pe mine în tragerea la sorț pentru că particip. 😛 Cartea cadou este pentru voi)

Citiți mai multe despre  Emily A. Lawrence și volumele seriei Soul’s Desire, Unforgettable Hearts și The Guardian Of My Soul:

Cover - The Guardian of My Soul Unforgettable Hearts by Emily A. Lawrence from Beau Coup Publish

Alte cărți scrise de Emily A. Lawrence :

17997723 OLYMPUS DIGITAL CAMERA 19757652
42 de răspunsuri la „Interviu cu Emily A. Lawrence

  1. Trebuie sa intreb si eu. Dupa cum spuneam, nu ma pot abtine.

    Care considerați că este cel mai greu obstacol în publicarea unei cărți?

    • Buna Alexandra 😀
      Hmmm, cel mai greu este sa te accepte o editura. Odata acceptat, totul este mult mai usor, lucrezi cu editorul (de obicei sunt 3: editorul, proofreaderul si editorul sef) pana cand sunteti toti multumiti de forma finala a cartii, apoi cu artistul care face coperta…deci da, cel mai greu e sa ajungi la editura. Restul procesului mi-a placut foarte mult 🙂

    • Buna Andreea 😀
      Scriu de foarte mult timp…am scris mult fan fiction la inceput pana am avut curajul sa scriu prima mea carte cu propriile mele personaje.
      „Unforgettable Hearts” a inceput ca si fan fiction… 😉

  2. New Adult este un gen foarte citit in ultimul timp, inclusiv la noi in tara. Ai cumva si un autor sau o autoare preferata care scrie acest gen?

  3. Buna,
    Vreau sa intreb ce te-a determinat sa publici. Multi sunt cei care scriu, putin sunt cei care au curajul sa publice.
    Adevarul este ca nu e usor. Procedurile, presupun ca nu sunt usoare.. trobabil trebuie un editor.

      • Buna Bianca 😀
        Mi-am dorit dintotdeauna sa scriu si sa ajung sa public o carte. Nu a fost usor intr-adevar. In ziua de astazi oricine poate sa isi publice singur cartile pe Amazon, dar este foarte greu sa ajungi la o editura. Sunt foarte multe reguli la care trebuie sa te supui daca vrei sa te ia in considerare si trebuie sa scrii dupa anumite reguli si cerinte ale lor. Eu am avut mare noroc as putea sa spun. Prima editura cu care am colaborat a fost Secret Cravings Publishing. Acolo am intalnit-o pe Sable Hunter (bestselling writer) cu care m-am imprietenit si de la care am invatat foarte mult. Ea are acum editura ei (Beau Coup Publishing) la care sunt in prezent si editor. Iubesc ceea ce fac si nu imi vine sa cred ca toate acestea s-au intamplat intr-un an de zile. Prima mea carte s-a publicat in Mai 2013.

  4. As avea si eu cateva intrebari daca se poate. Cum a inceput sa scrie carti, adica ce a facut-o sa vrea sa publice ceea ce scrie? Care a fost sursa suprema de inspiratie sau din ce se inspira in general? A avut retineri inainte de lansare, dubii ca nu va fi primita bine sau chestii de genul? 🙂

    • Buna Marina 😀
      Mi-a placut de mica sa citesc dar nu am crezut niciodata ca voi ajunge scriitoare, desi mi-am dorit mult asta. Nu a fost ceva planuit, s-a intamplat pur si simplu. Am avut un manuscris pe care il scrisesem mai demult si atunci cand am gasit intamplator pe internet editura (Secret Cravings Publishing) m-am hotarat sa il trimit. Am primit raspuns pozitiv dupa doar doua saptamani de asteptare si asa a inceput totul.
      Gasesc inspiratie in orice…poate fi un cantec, un film, o discutie cu cineva…nu stii niciodata de unde iti pot veni idei. Am multi autori preferati care m-au inspirit si ma inspira in continuare prin succesul lor: Stephenie Meyer, Dan Brown, E L James, Suzzane Collins si multi, multi altii…
      Emotii am avut inainte de lansare si am de fiecare data cu fiecare carte, dar imi place ceea ce fac si imi doresc sa fac asta mult timp de acum inainte. 🙂

  5. Bună,întrebarea mea nu este doar una ci sunt 5 şi aş mai avea dar mai las şi pe alţii, sper să nu fie cu supărare:
    1.Care a fost motivul pentru care aţi început să scrieţi? Cine a fost prima persoană care a avut plăcerea şi norocul de-a citi prima carte scrisă de dumneavoastră?
    2.Care momente sunt prielnice scrisului? Există un loc special de care ai nevoie pentru a scrie?
    3.Cum alegeţi persoanele despre care veţi scrie în cărţi?
    4.Aveţi inspiraţie creatoare sau este mai mult o obişnuinţă de a scrie?
    5.Care credeţi că este scopul cărţilor scrise de dumneavoastră? Trebuie citite de plăcere sau au ca scop schimbarea societăţii în mai bine?
    Mulţumesc frumos pentru această ocazie 🙂

    • Buna Laura si multumesc pentru intrebari 😀
      Mi-a placut dintotdeaua sa scriu, nu am avut un motiv anume. Atunci cand scriu las la o parte tot ceea se intampla in jurul meu si ma concentrez doar asupra personajelor si povestii pe care o creez. Pentru mine este si un mod de relaxare, de destindere. Prima persoana care a citit o carte scrisa de mine a fost editorul care se ocupa de achizitia cartilor la prima editura cu care am colaborat. Nimeni in afara de parintii mei nu a stiu de carte. Prietenii mei au aflat doar dupa publicare. 😀
      Dimineata pot sa scriu cel mai mult si mai bine. Trebuie sa fiu cat se poate de odihnita. Locul preferat de scris este camera mea sau afara in gradina pe timp de vara. Atata timp cat este liniste pot scrie oriunde.
      Toate personajele mele sunt fictive si nu sunt inspirate din persoane reale din viata mea. Am anumiti actori sau modele pe care le urmaresc si de la care iau anumite trasaturi, dar cam atat.
      Scriu de foarte mult timp si deja a devenit o obisnuinta. Ma inspir din multe lucruri, iar cateva le-am amintit deja in postarile anterioare.
      Cartile mele trebuie citite de placere, dar contin si multe elemente din care cu totii am avea de invatat. “The Guardian Of My Soul” are si o morala la sfarsit, dar va las pe voi sa o descoperiti. 🙂

    • Buna Ella 😀
      Colaborarea mea cu cele doua edituri este foarte buna. Am intalnit multi oameni de la care am avut foarte multe de invatat, oameni pasionati de carti la fel ca si mine. Este un vis implinit. Acum, fiind si editor, am ajuns sa ii invat si eu pe altii si imi place foarte mult ceea ce fac 🙂

    • Bună, Bianca și mulţumesc pentru ȋntrebare 😀
      Găsesc inspirație pentru poveștile mele peste tot în jurul meu. Din cântece, filme, o frază dintr-o carte, o discuție cu un prieten, sau o plimbare în parc alături de câinele meu. Mă gândesc la idei de cărţi tot timpul și port cu mine un carneţel de notiţe. Atunci când sunt ȋn impas, obișnuiesc să-l răsfoiesc. De cele mai multe ori am mai multe cărţi ȋn lucru așa că atunci când sunt ȋn impas cu una, lucrez la cealaltă până găsesc o soluţie.

    • Bună, Cătălina 😀
      Genul romance este preferatul meu. Dar am ȋn plan să scriu și cărţi ȋn genul paranormal sau mystery. Deocamdată sunt ocupată cu terminarea seriei “Soul’s Desire” la care mai urmează ȋncă trei cărţi.

Lasa un comentariu

