Delirium de Lauren Oliver, în România


Delirium de Lauren Oliver va fi publicată în Romania de către Editura Nemira și poate fi deja precomandată la prețul de 23,92 RON. Data livrării cărții va fi 05.06.2014, după ce aceasta va ieși de la tipar.

Eu sunt foarte fericită de publicarea ei. Trebuie să recunosc că nu mă așteptam să fie publicată la Nemira, dar mă bucur foarte mult.

Prezentare de carte Lauren Oliver – Delirium

0New York Times bestseller

Se spune că leacul iubirii mă va face fericită pe veci.
Și întotdeauna am crezut asta.
Până acum.
Acum totul s-a schimbat.
Acum aș prefera să mă infectez cu iubire fie și numai o fractiune de secundă decât să trăiesc o sută de ani în minciuna.

„O poveste care aleargă cu viteză și o ia în altă direcție la fiecare pagină, cu personaje care mă duc de la afecțiune la frustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o devorezi imediat.“
Jay Asher

Precomandă ACUM

6 răspunsuri la „Delirium de Lauren Oliver, în România

  1. Mi-ar placea sa am ocazia sa o devorez si eu ( cartea ) 😀 Hai sa iti spun un secret . Am niste prieteni, mai cu dare de mana , care INCA mai citesc, mai pun mana pe o carte , inca isi mai pot permite sa cumpere o carte si eu ce noutati vad aici la tine , le transmit lor , ii intarat mai bine zis . 😀

    • E bine daca mai poti imprumuta de la ei. SI la noi e ok ca suntem 3 prieteni pe acest blog si se intampla ca Laura si Bogdan sa aiba carti pe care nu le am eu si mai imprumutam de la unu la altu.
      Delirium stiu ca este o carte buna, eu o am pe kindle de mult timp dar daca am o perioada foarte urata de vreo 3 luni nu apuc sa citesc mai deloc.

      • si eu, desi am citit primele 2 volume in engleza. deja am dat precomanda si sper sa ajunga cat mai repede.

      • Su eu vreau sa imi dau precomanda, dar cred ca o sa o dau mai pe la sfarsitul lunii sa ma asigur ca o sa am bani.

Lasa un comentariu

