Recenzie: Losing Hope de Colleen Hoover


17340050

Titlu: Losing Hope
Autor: Colleen Hoover
În curând la Editura: Epica
Disponibilă la:  Okian, Book Express

 

Colleen Hoover este o autoare minunată, ce reușește cu ușurință să te facă să te îndrăgostești de personajele ei și de povestea lor. Reușește să te facă să trăiești cele mai profunde emoții, astfel cărțile ei devenind un drog din care îți dorești o doză din ce în ce mai mare.

Fără speranța a fost prima carte pe care am citit-o de la Colleen Hoover. Captivantă, îmbibată în trăiri și sentimente nemărginite, aceasta a reușit să îmi dea dureri de stomac, și spun asta în sensul bun al cuvântului. M-am simțit ca la prima dragoste, cu stomacul plin de fluturi agitați. Deci presupun că înțelegeți, de unde și durerile.

Toate acestea m-au făcut nerăbdătoare și emoționată să citesc volumul doi, ”Losing Hope”. Narată din perspectivă lui Holder, Colleen Hoover ne oferă o privire proaspătă asupra evenimentelor.

Aș caracteriza această carte prin trei cuvinte simple:captivantă, sfâșietoare și frumoasă.

La început intervine puțină reticență față de carte deoarece deja ști povestea și te gândești că nu va mai avea același impact pe care l-a avut ”Fără speranța”, dar începi să citești, înaintezi în lectură și descoperi că autoarea aduce lucruri noi și reușește să te facă să trăiești povestea cu plăcere.

Această carte începe cu un an jumătate înainte ca prima zi din ”Fără speranța” să aibă loc. Primim toate detaliile din anul în care Holder a fost trimis la tatăl lui, din perioada în care a murit sora lui, până în ziua în care o întâlnește pe Sky, iar când aceștia se întâlnesc, nu trecem cu exactitate prin evenimente așa cum le știm deja.

Unele lucruri sunt deja acolo, așa cum au avut loc, precum simpatica scenă a primului lor non-sărut. Alte întâmplări sunt doar rezumate, într-un mod incredibil de captivant, dar în mare parte ni se permite să petrecem destul de mult timp cu Holder, să vedem adânc în mintea și-n sufletul lui, să îl cunoaștem mai bine, și inevitabil să ne îndrăgostim de el. (Vorbesc din punctul de vedere al unei fete. Nu știu băieții cât de mult ajung să se indragoasteasca de personaje)

Primim mai mult din Dean Holder în această carte, mai mult despre sora lui și cât de mult ținea la ea, mai multe detalii despre dragostea lui copilărească pentru Hope și, mult mai mult din drama lui de a le pierde pe amândouă.

Vedem cum Sky și Holder se vindecă reciproc sau cel puțin, dacă nu vindecă definitiv rănile, reușesc să le cicatrizeze împreună.

Nu ai cum să nu îndrăgești povestea și nu ai cum să nu o apreciezi pe Colleen Hoover pentri că a așternut-o pe hârtie și i-a dat viață.

Eu am citit cartea în format electronic dar aștept cu nerăbdare să fie publicată la Editura Epica să o am și în bibliotecă.

7 răspunsuri la „Recenzie: Losing Hope de Colleen Hoover

  1. Pingback: Recenzie: Ugly Love de Colleen Hoover | Cărți nemuritoare·

  2. Pingback: Recenzie: Finding Cinderella by Colleen Hoover | Cărți nemuritoare·

    • Eu am citit ambele, inclusiv Cinderella care este volum extra. Am citit-o acum ceva vreme dar nu am apucat sa scriu recenzia. Am multe recenzii cu care am ramas in urma. Nu am mai scris nimic de mult timp. Serviciul imi omoara tot timpul si e un pic mai greu. Plus ca dupa ce a trecut o vreme de la citirea cartii iti vin mai greu cuvintele si te apuci mai greu de recenzie

Lasa un comentariu

