Libris ne bucura cu cele mai mari surprize


 

banner

 

Libris – Respect pentru oameni și cărți

În intervalul de 24 de ore a zilei de 21 MAI 2014, 50 de comenzi vor fi alese aleator de către server-ul Libris și vor fi expediate către destinatar cu RAMBURS 0, indiferent de valoarea lor. Comenzile câștigătoare vor fi anunțate la finalizare, instant, printr-un pop-up!

Primele 5000 de comenzi plasate la Libris.ro în data de 21 MAI primesc un cadou LA ALEGERE! La finalizarea comenzii poți alege unul din cele 30 de articole cadou (cărți, cd-uri, cană aniversară). Se acorda un singur cadou pe utilizator.

5000 de titluri cu 51% REDUCERE.

22 de răspunsuri la „Libris ne bucura cu cele mai mari surprize

      • Cum este vol. 1 din Maximum Ride? Il am si eu si nu stiu ce sa soun de el, daca sa pun cartea pe lista mea de citit in vara asta sau nu.

      • Nu l-am citit. Il am de o gramada de timp. Am avut doua. Unul l-am dat la concurs.
        Hmmm.
        Are foarte multe volume si nu am vrut sa ma apuc de ea si dupa sa fac ca si cu Micutele mincinoase. Am devorat volumele aparute la noi si acum a trecut atata timp de cand de cand le-am citit ca nici nu mai stiu ce s-a intamplat.
        Stiu ca e buna seria. povestea foarte interesanta. Dar oricum am o presimtire ca desi mi-am luat si volumul 2 si 3 o sa mai dureze ceva pana sa le citesc.

      • Da, stiu cum este. Am citit Evermore primul volum si acum trebuie sa citesc cel de-al doilea, dar imi e teama ca pe urma raman asa si cine stie cand o sa apara celelalte volume. Auzisem ca trebuia sa se publice parca anul trecut, dar nu s-a mai intamplat lucrul aceasta si nu stiu de ce. Acum am inceput Damnare. Am toate trei cartile, dar nu stiu cand va aparea vol 4 si la noi. Stiu ca exista si inca ceva suplimentar la aceasta serie, ceva extra. Sper sa apara si acea carte intr-o zi. :)) Tu stii ceva de aceste 2 serii?

      • Seria Nemuritorii am doar primul volum. L-am primit de la o prietena dar nu l-am citit. Daca nu este o carte cumparata de mine nici nu stiu foarte multe despre ea. Stiam doar ca trebuie sa imi cumpar si Luna albastra. Am ratat cateva oferte bune, dar am zis ca nu o iau ca mai dureaza pana sa ajung eu sa o citesc. Problema e ca in ultimele 5 luni timpul meu s-a impartit intre servici unde lucrez 2 zile da doua nu, 13 ore pe zi, si internship in zilele libere 8-10 ore pe zi in zile in care nu sunt la lucru, ore la Master, si invatat pentru o acreditare pe care vreau sa mi-o iau pentru a ma angaja la firma la care fac internship.
        De aceea am peste 100 de carti la care tot adaug noutati cand apar, dar de citit nu mai apuc sa le citesc.
        Macar seria Damnare am apucat sa o citesc. Toate volumele, inclusiv cartea extra, la care i-am facut si o recenzie ce zace printr-un caiet (ar fi frumos din partea mea sa o postez zilele acestea).
        Mie mi-a placut foarte mult seria. Este printre preferatele mele, iar volumul 4 este genial. Chestia e ca nu stiu cand va fi publicat in Romania. Foarte multa lume ma intreaba si eu la randul meu ii tot intreb pe cei de la Litera dar nu primesc raspuns.
        Desi am citit-o, pentru restul lumii care o asteapta, tot trag sperante ca va fi publicata la urmatorul targ mare de carti, la fel cum si acum ma gandesc ca urmeaza Bookfest-ul parca. Poate ne fac o surpriza.
        Cat despre volumul in plus fata de serie, este frumos dar nu prea plin de actiune si de suspans.

      • offf, daca as fi fost mai una la engleza, le-as fi citit si eu, dar sunt lucruri pe care nu le inteleg si imi e frica sa nu stric subiectul cartii in felul acesta.

      • Nici eu nu sunt as, dar sa sti ca m-am obisnuit..
        Tot din cauza ca imi doream sa citesc continuari care nu mai apar m-am apucat sa citesc in engleza, si m-am obisnuit. Nu imi aleg carti foarte complexe desigur ca sa nu dau la fiecare 3 randuri cate o expresie pe care nu stiu de unde sa o scot.

      • Eu mi-am comandat vol 3 din Altfel de ingeri pt ca ultima data cand am comandat de la ei vol. 2, nu stiam ca si vol. 3 este foarte ieftin. Mi-am luat Memoriile unei gheise, Un an bun de Peter Mayle, Sange Albastru pentru ca am vastigat vol. 3 la un concurs si am spus sa incers aceasta serie si ca si cadou Frenezia de Franceasca Lia Block. Sper ca am facut o alegere buna.

      • La Frenezia am ceva indoieli. Si eu am luat-o acum ceva timp cand am dat o comanda de carti pentru concursuri si am zis ca o sa o citesc si eu si dupa o sa o dau la concurs.
        Cheastia e ca am auzit ca e cam slabuta. Nu e cine stie ce

      • Eu am luat-o ca nu era scumpa nici atunci. Si eram curioasa sa vad si eu cum e.
        Eu cu o zi inainte m-am gandit ce as vrea, dar din pacate din toate cartile pe care mi le-am ales niciuna nu a fost la reducere.

      • Vampirii sudului 10 volume sunt 19 lei.
        Cat o carte.
        Doamne, as lua o gramada. Si pentru concursuri si pentru mine.

Lasa un comentariu

