#TFIOS, Plane scene


Cred că toată lumea este entuziasmată pentru ziua de mâine, deoarece mâine este ziua în care se va plânge cel mai mult într-un cinematograf. Dar până atunci haideți să vedem câteva imagini cute din film și anume scena în care Hazel si Augustus pleacă la Amsterdam.

   
   
6 răspunsuri la „#TFIOS, Plane scene

    • La mine nu cred ca apare.
      Defapt sigur nu apare.
      Dar peste 10-14 zile s-ar putea sa ma duc in Timisoara sa dau un examen. Sper sa mai ruleze atunci.

      • Eu am vazut ca o sa apara la mine in Constanta pe 13. Sunt toate sansele sa ruleze. Sper sa il vezi.Eu iti urez vicionare placuta! :)) Succes la examen!

      • Nu apuc sa il vad. In dimineata aceasta mi-a trimic prietena mea la care o sa stau in Timisoara mesaj, ca nu o sa ruleze filmul in Timisoara
        :((((((((((

      • Vreau foarte mult sa il vad. Am auzit ca e superb. Pana la urma a fost difuzat si in timisoara si pana in 4 ajung si eu pe acolo, poate o sa mai ruleze si ma duc sa il vad

Lasa un comentariu

