A tres metros sobre el cielo in Romania


Federico Moccia este un scriitor italian, scenarist și regizor de film. Tatăl său a fost Giuseppe Moccia De asemenea, un scenarist și regizor. În urma cărții sale de succes și filmului, mulți oameni pun lacăte pe Podul Milvian din Roma.

Am citit două dintre cărțile lui Federico Moccia, Tre metri sopra il cielo  și Ho voglia di te   ediția spaniolă, A tres metros sobre el cielo și Tengo ganas de ti. Nu am fost fascinata doar de cărți ci și de ecranizările lor. 

Mi-am dorit să susțin publicarea acestor două volume în Romania de când am văzut interesul vostru, al cititorilor, pentru ele. De când am publicat pe blog recenzia cărții A tres metros sobre el cielo și postul ”Carte vs. Film”. Deși publicate acum mult timp, nu a existat zi în care aceste două posturi sa nu fie vizualizate, fiind desigur cele mai citite de pe blog.

După ce foarte multe persoane m-au contactat pentru aceste cărți, m-am hotărât ca împreună cu ele să susțin publicarea lor în Romania. Fi alături de noi și votează și tu publicarea celor două volume în Romania.

3MSC & TGDT

Ecranizări:

29 de răspunsuri la „A tres metros sobre el cielo in Romania

      • Nu exista a treia parte, nici carte si nici film. Chiar ma contraziceam acum ceva timp cu cineva, care imi tot spunea ca nu ar trebui sa imi permit sa fac aceasta afirmatie din moment ce in spania filmul se poate cumpara de pe net. E o facatura, care cred ca a si strans ceva bani de la oameni. Si autorul cartilor spune ca nu exista o a treia parte si, daca va exista vreodata, el va fii primul care va anunta in gura mare.

  1. Mi-a placut foarte mult filmul si cum am mai spus abia astept sa cietesc si cartea. Mi-a placut foarte mult povestea dintre Babi si Hugo dar mi-au placut si povestile care sunt in jurul lor cum ar fi Katina si Pollo. De altfel cuplul Katina si Pollo mi-a placut la fel de mult pe cat mi-a placut si Babi si Hugo dar Pollo a murit si pot sa spun ca am plans o groaza cand a facut accidentul 😥 dar mai vreau sa citesc si cartea pentru a face un fel de comparatie intre ecranizare si carte. Oricum sunt sigura ca o sa-mi placa si cartea enorm.

  2. Cred ca e printre putinele exceptii in care filmul e realizat bine si nu te plictisesti sa-l vezi chiar daca ai citit cartile

  3. Vreau cartile astea in RO! ❤ Am vazut filmele de vreo 4 ori. Alexa, la ce edituri ai incercat pana acum? Eu iti propun sa trimiti un mail catre Epica, directoarea e atat de draguta, sigur o sa se gandeasca. :o3 Multumim pentru initiativa!

    • Ma bucur mult ca vrei aceste carti in Romania. Am incercat la All pentru ca acolo au un arsenal de autori italieni in portofoliu.
      Stiu ca directoarea de la Epica este foarte draguta, doar ca nu este categorizata cartea ca un YA, categoria de carti pe care o publica Epica. Plus ca trebuie un traducator sa traduca din italiana la editura si nu stiu daca daca Epica are. Momentan au tradus doar din engleza carti.

    • Nu conteaza doar voturile. Conteaza cat de multa lume vrea cartea in Romania si daca o sa o achizitioneze la publicare.
      SUnt multi factori pe care eu trebuie sa ii prezint editurii, ca de exemplu ca de un an de zile postarile cu recezia cartii si „carte vs film” sunt vizualizate in fiecare zi de aproape un an. Sau ca in statisticile noastre, la cele mai cautate cuvinte ce duc pe blogul nostru, apare zilnic 3MSC. Nu stiu. Noi o sa incercam.

    • Sunt foarte bune si filmele si cartile.
      Daca aceste carti mi-au ajuns la inima citindu-le in spaniola, si mentionez ca nu am citit niciodata in spaniola, limba care o inteleg din telenovelele lu mama pe care le urmaream cand eram mica, imi pot doar imagina ce impact frumos ar avea asupra mea sa le citesc in romana.Este o poveste frumoasa si care, daca incerci sa o intelegi in profunzime, realizezi ca transmite niste mesaje de viata foarte importante, despre prima dragoste, despre pierdere, despre a doua sansa.

  4. Am votat cu draga inima. Chiar as vrea cartile in limba romana. Daca sunt ca si filmul trebuie sa fie geniale. Eu le vreau 🙂 🙂 🙂

Lasa un comentariu

