Rezultate concurs, „Fa cunoscuta biblioteca ta si noi adaugam carti in ea”


Am admirat pozele pe care ni le-ați trimis. Am văzut prin ele, iubitori de literatura și va apreciez pe toți pentru timpul pe care vi-l rupeți, pentru a vă bucura de o pasiune, de un hobby. Indiferent ca vă place să dansați, să pictați sau să citiți, în viață este bine să ai ceva care, să te facă să zâmbești, să te ajute să îți eliberezi mintea de problemele zilnice, să te ajute să acumulezi energie pentru ziua de mâine.

Fiecare dintre voi ați spus doar cuvinte frumoase despre biblioteca personală, și îmi pare rău că sunt doar doi câștigători. Dar eu apreciez mult fiecare cititor care ne urmărește blogul, și sper ca în timp să ajung să adaug cel puțin o carte în biblioteca fiecăruia.

Analizând împreună cu colegii mei descrierile voastre, am fost foarte impresionați de ceea ce a scris Miranda Gray.

Câteva fragmente din povestea ei:

„Un gnom, un magician sau vrăjitor. Are darul să mă facă să-mi pierd răbdarea ori de câte ori sunt pe cale să deschid o carte. După ce o deschid dispare, dar apare la sfârşit, aidoma păsării Phoenix, ce renaşte din cenuşă. 1, 2, 3… n zile pot fi martora unor lucruri pe care mi-ar fi fost imposibil să le gândesc.

***

Î: Câte zile are un an?
R: 365 sau 366.
Î:Greşit! Un an are atâtea zile câte cărţi citeşti, câte povestioare te impresionează, care pagină sau citat îţi rămâne în cap.

***

O carte are aripi, colţi sau coarne, o carte te duce unde vrei tu, unde nu vei putea ajunge niciodată.”

Citiți compunerea ei întreagă AICI.

Miranda Gray primește un pachet cu cele 10 volume Vampirii sudului și un voucher cadou de la Libris.

Premiul pentru popularitatea îl primește Timis Andrada, pentru poza ei care a strâns 383 de LIke-uri. Ea primește Academia vampirilor, volumul 1, ediție tie-in și Frenezia.

Rugăm câștigătoarele, pentru revendicarea premiilor să ne trimită mail pe adresa cartinemuritoare@yahoo.com cu datele complete.

Felicitări tuturor!

Mulțumim Librărie Online Libris.

Nu uitați că la Libris găsiți atât cărți în engleză cât și cărți online. Transportul este gratuit.

libris

3 răspunsuri la „Rezultate concurs, „Fa cunoscuta biblioteca ta si noi adaugam carti in ea”

Lasa un comentariu

