Diamantul de la miezul noptii, in pregatire la Editura Rao


Sunt fericita sa va anunt ca Diamantul de la miezul noptii de Sarah J. Maas, Tronul de clestar, volumul 2, este in pregatire la Editura RAO

Tronul de clestar 2Descriere:
Doi bărbaţi o iubesc.
O lume întreagă se teme de ea.
Dar numai ea poate să salveze lumea.

Celaena Sardothien, asasină, este arma cea mai ucigătoare a Regelui din
Adarlan. Ea trebuie să-şi câştige libertatea prin sângele duşmanilor ei
– dar nu suportă să ucidă pentru rege. Iar cu fiecare moarte pe care
Celaena o înscenează, cu fiecare minciună pe care o rosteşte îi pune în
pericol pe cei pe care îi iubeşte.
Atrasă de cei doi protectori ai ei, un căpitan şi un prinţ, şi luptând
împotriva unor forţe întunecate mult mai puternice decât regele însuşi,
Celaena trebuie să se hotărască pentru ce să se zbată: libertatea ei,
inima ei ori destinul regatului…

 

Cititi recenzia primului volum, Tronul de clestar AICI.

4 răspunsuri la „Diamantul de la miezul noptii, in pregatire la Editura Rao

  1. Am auzit şi eu de curând de seria asta, şi mă tentează maxim! Deşi nu citesc fantasy, atunci când aud de o eroină badass, asasină de profesie, parcă mă mai trage aţa. :)) Plus că recenzia ta la primul volum chiar m-a făcut curioasă. 😀

    • Este o carte careia ei ii dau nota 10.
      Am citit si multa fictiune si fantasy, nu se compara cu tot ce am citit.
      Eu as spune ca este o carte care se concentreaza in primul rand pe actiune.
      Merita sa o citesti, si cand spun asta fac comparatie cu tot ce am citit din toate cartile care au aparut in ultimii trei ani.
      Daca te hotarasti totusi sa o incepi, te avertizez ca sunt mai multe volume, in jur de 5-6, sper ca tin minte bine, pentru care se asteapta sa fie scrise, deci va dura ceva pana sa avem o serie completa in Romania.

      • Aaa, nu e problemă, o voi citi în engleză, dacă mă prinde îndeajuns de mult. 😀 Primul volum oricum îl voi încerca. Şi apoi mai vedem.

Lasa un comentariu

