Carte vs. Film – White Bird in a Blizzard


Cu ocazia lansării trailer-ului ‘White Bird in a Blizzard’, facem și noi cunoștință cu Laura Kasischke, autoarea cărții după care s-a realizat ecranizarea.

205014Kat Connor, personaj interpretat de Shailene Woodley, este foarte apropiată de mama ei, Eva, personaj interpretat de Eva Green. Cele doua vorbesc despre orice și nu au secrete una față de alta. Sunt cele mai bune prietene și își petrec mult timp împreună. Kat nu și-a putut imagina niciodată ce ar face dacă ceva s-ar întâmpla cu mama ei. Într-o zi  ea așteaptă un telefon de la mama ei dar nu mai primește acest acest telefon niciodată. În scurt timp este izbită de crunta descoperire a dispariției mamei sale.

Viața lui Kat este întoarsă cu susul în jos în timp se ea își promite că își va găsi mama cu orice preț. Pe drumul ei spre descoperire a ceea ce s-a întâmplat cu mama ei, Kat învață lucruri care îi vor schimba viața.

Filmul va avea premiera în USA în 25 Septembrie 2014.

Trailer-ul filmului:

2 răspunsuri la „Carte vs. Film – White Bird in a Blizzard

  1. Tocmai ce am vazut si eu trailer-ul acum vreo doua zile, si mi-a placut foarte mult! Pare promitator rau de tot filmul. Iar acum ca am aflat si de carte, poate o voi citi inainte sa apara ecranizarea. So, many thanks, I guess! 😀

    • Imi place trailer-ul si cu siguranta o sa ma uit la film si eu. O sa incerc sa citesc si carte, dar la mine e criza de timp. Daca ar exista un magazin sa comercializeze timp, din partea mea ar face avere.

Lasa un comentariu

