Recenzie: Te astept de J. Lynn


Pageflex Persona [document: PRS0000038_00071]Titlu: Te astept
Autor: J. Lynn
Editura: Epica
Disponibilă la: Libris
Varianta engleză: Libris

 

Dacă e să judecăm această carte după editură, aș spune că Epica ascultă foarte bine vocea tinerilor cititori și reușește să atragă fani cu fiecare carte publicată. Deși am aproape toate cărțile publicate până acum în bibliotecă, timpul fiind foarte limitat pentru mine, am reușit să mă delectez doar cu o parte dintre ele. Totuși, pot spune că toate au avut ceva aparte, captivante și pline de trăiri și emoții, au reușit să mă cucerească. Dacă ar trebui să fac un top între ele, în funcție de cât de mult m-au impresionat, cred că nu aș putea, deoarece fiecare m-a impresionat într-un mod deosebit și unic.

Jennifer L. Armentrout sau J. Lynn, pseudonimul sub care a scris cartea €œTe astept, a ajuns pe lista autorilor mei preferați. De ce nu a scris cartea sub numele ei, sincer nu știu și nu am reușit să îmi fac suficient timp să cercetez, dar poate o să aflu de la voi. Sau poate o să vă las mai multe detalii într-un comentariu.

Te astept oferă tot ce noi, cititorii, cerem de la o carte. Este foarte bine scrisă, are o voce narativă puternică, acțiune și intrigă antrenante, personaje vii și o problemă serioasă gestionată foarte frumos.

După o întâmplare urâtă, Avery pleacă la mii de kilometri depărtare de casă. Tot ce trebuie să facă este să se asigure că brățara de la mână este mereu la locul ei, să nu întârzie la cursuri, să se ferească de fiecare lucru care ar putea să o facă să iasă în evidență, astfel având parte de aceeași rutină zilnică.

Cameron este personajul masculin care întoarce toate privirile. Înalt, atletic și păcătos de sexy. Exact genul de persoană pe care Avery ar trebui să o evite, și aici pun accentual pe „€œar trebui”.

Trecutul lui Avery este ceva despre care se face aluzie aproape de la prima pagină. Știm că ceva rău i s-a întâmplat, lucru care i-a afectat într-un mod dramatic viața. În prezent are foarte multe oportunități să îi spună lui Cam ce s-a întâmplat cu ea, din păcate cuvintele nu vin așa ușor și ei îi este foarte greu să își deschidă sufletul.

De fiecare dată când citesc o carte îmi formulez undeva în minte câteva chestii despre fiecare personaj. Despre Avery, de la începutul și până la finalul cărții, am realizat că sub mai multe circumstanțe, m-am gândit la același lucru și anume, că ea are nevoie de terapie. Faptul că părinții ei nu i-au oferit ajutor psihologic este de-a dreptul criminal.

Cam este un personaj care atrage foarte mult. Este prietenos și interesant, și are (după cum spune el) cele mai bune idei. Dar nu este perfect, ceea ce îl face și mai bun. Are câteva problem cu controlul furiei și un trecut de care nu este mândru. Acesta trebuie să găsească o cale prin care să fie deschis față de Avery, la fel și ea față de el, iar odată ce relația lor devine strânsă, această carte nu mai poate fi lăsată din mână.

Te astept este o lectură care se citește foarte ușor și se trăiește la intensitate maximă. Te trezești mult prea repede la finalul ei unde deja îți este foarte dor de personajele principale și asta pentru că sunt genul de personaje de care nu vrei să te desparți. Este o carte care merită pe puțin cinci steluțe din cinci. Eu zic că pot să îi adaug și un plus; cinci steluțe cu plus.

Mulțumim Librărie Online Libris pentru această carte.

Nu uitați că la Libris găsiți atât cărți în engleză cât și cărți online. Transportul este gratuit.

libris

8 răspunsuri la „Recenzie: Te astept de J. Lynn

  1. „Te astept” a fost prima carte scrisa de J Lynn pe care am citit-o si pe care am devorat-o in cateva ore. Apoi, dupa cateva cautari pe google despre autoare, am descoperit toate cartile scrise de ea si in momentul asta este una din autoarele mele preferate. Felicitari pentru recenzie! Cuprinde exact ceea ce trebuie pentru a starni interesul si pentru a indemna cititorul sa cumpere cartea:)

  2. Pingback: In curs de aparitie: Ramai cu mine-de Jennifer L. Armentrout la Editura Epica | Cărți nemuritoare·

  3. Si eu am cartea in biblioteca de ceva timp, dar nu am apucat inca sa o citesc. Trebuie neaparat sa-mi fac timp, pentru ca pare foarte faina. ❤

Lasa un comentariu

