Rezultate Concurs ENDGAME


Cele două săptămâni de concurs s-au încheiat și a venit momentul să afișăm câștigătorii. Multumesc Editurii Trei pentru acest tur minunat și sper că toți câștigătorii de pe toate cele 20 de bloguri participante se vor bucura de cărțile primite/

Cei trei norocoși, care primesc cate un exemplar al cărții Endgame – Jocul final. Convocarea de James Frey şi Nils Johnson-Shelton, sunt:

Andreea Cristea
Cristina Teodora
Bianca Lya

Felicitări! Vă rog sa îmi trimiteți un mail pe adresa cartinemuritoare@yahoo.com cu datele voastre complete. În cazul în care ați fost alese câștigătoare pe alt blog dintre cele participante la turul ENDGAME, va rog să ma anunțați pentru a face altă extragere.

a Rafflecopter giveaway

4 răspunsuri la „Rezultate Concurs ENDGAME

  1. Vreau să vă mulțumesc pentru carte! Abia aștept să o citesc. 🙂 De când am văzut-o în pregătire am fost nerăbdătoare și sinceră să fiu voiam să o cumpăr, dar am avut norocul de a o câștiga. Felicitările mele și pentru celălalte două câștigătoare.

Lasa un comentariu

