Concurs: Scrisoare pentru Mos Craciun


A mai trecut un an și a venit luna Decembrie care, pentru noi, este luna cadourilor. Crăciunul ne bate la ușă, așa că vă propunem să scrieți o scrisoare lui Moș Crăciun.

Librarie online Libris vine cu sacul plin de daruri și vă lasă sub bradul vostru, ce carte doriți voi, în valoare de 40 de lei.

Lasati-ne scrisorile voastre intr-un comentariu la acest post si cea mai impresionanta va ajunge la Mos Craciun.

Share concursului pe Facebook.

7639

Concursul se încheie în data de 28 Decembrie 2014. 

Jurizarea se va face pe 29 Decembrie și se vor alege câștigătorii.

Nu uitați că la Libris găsiți atât cărți în engleză cât și cărți online. Transportul este gratuit.

libris

17 răspunsuri la „Concurs: Scrisoare pentru Mos Craciun

  1. Dragă Moş Crăciun,
    Ne cunoaştem de mult timp, ne leagă o prietenie foarte strânsă. Sper că eşti sănătos ca şi mine şi-ţi mulţumesc că mi-ai fost alături. S-a întâmplat un miracol, am mai trecut peste o piatră de încercare şi acum corpul meu ascultă mai mult de mintea şi inima mea, sunt mai veselă şi mai energică. Dincolo de pierderile importante suferite, pe care le ştii prea bine, rămâne viaţa, această viaţă care mi-a fost dată într-un mod magic … Ştiu că pot vizita multe lumi posibile şi imposibile, sper că iubirea ce mă înconjoară va fi la fel de sinceră şi trainică şi prieteniile vor dura ca-n poveşti, cred că pot rămâne un om bun ca şi tine. Acelaşi lucru îl doresc fiecărui om în parte.
    Îţi mulţumesc din inimă ! Mai important decât ceea ce spun este ceea ce simt.
    Cu îmbrăţişări multe,
    Lavinia din 2014

    (Share concurs aici: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=541349656002643&id=100003828414305&pnref=story
    Mulţumim pentru concurs şi tuturor vă doresc sărbători pline de zâmbete alături de cei dragi! 🙂 )

  2. Draga Mosule,

    a fost un an greu .Multe s-au schimbat, eu m-am schimbat. Inca un an si-a asternut povestile mai triste sau mai vesele peste noi facandu-ne sa ne simtim mai obositi. Am schimbat multe la mine in speranta sa-mi fie mai bine, dar tu stii foarte bine ca in adancul sufletului sunt tot acea fata care vrea prin bine sa schimbe lumea. Tu iti amintesti fetita cu parul scurt si ochii mari care se uita uimita la copertile celor doua carti de povesti primite ca la doua comori. Inca nu stia sa citeasca si mosul ii adusese primele ei carti .O fascinau copertile si le privea cand pe una, cand pe alta. Iti multumesc ca existi in viata noastra dandu-ne sansa ca la final de an, daca am fost cuminti si buni, sa primim cadou dorit.

    Ce imi doresc? Imi doresc liniste in familie si iubire in suflet, dar cum tu nu poti aduce oameni in viata mea si nici nu poti opri certurile din camera cealalta cand incep, iti cer ceva ce chiar poti face: adu-mi carti, multe, un miliard de lumi inchise intre copertile aurite. Adu-mi o suta de vieti de trait, invata-ma multe citind, fa-ma sa visez, ajuta-ma sa evoluez, sa devin un om mai bun, de aici stiu eu in ce directie sa o iau.

    Multumesc ca m-ai citit si ai avut rabdare cu mine pana aici si iti urez si tie, ca tuturor de altfel: Sarbatori fericite!

  3. Draga Mosule,
    In primul rand multumesc pentru ca existi. Chiar daca sunt mare, stiu sigur ca esti acolo la Polul Nord si ai o lista lunga lunga cu toti copiii cuminti sau mai putin cuminti (nu exista copii rai, exista copii neintelesi). In al doilea rand vreau sa iti spun ce mi-as dori de Craciun. Stiu ca cer in fiecare an acelasi lucru, dar nu e vina mea. E vina mamei ca mi-a insuflat placerea de a citi inca de cand eram mica. Imi doresc multe carti Mosule si imi doresc o biblioteca. Cea pe care o am acum e plina si toate cartile mele noi stau pe un scaunel si formeaza Turnul Eiffel al Cartilor. Si cel mai important, imi doresc timp pentru a putea citi toate cartile primite! Stiu ca ultima dorinta e cam greu de indeplinit dar am incredere in tine! Iti multumesc pentru ca ma asculti in fiecare an!

    Cu drag,
    Alina Sampetru

  4. Mos Craciun,

    De mult nu am mai scris o scrisoare adresata tie, de fapt, de mult nu am mai scris nimanui o scrisoare. De as face-o cand e mult mai usor sa scrii un mail? Un mail stufos sau din contra scurt, indesat de clisee economice si lingvistice care au ca mesaj VREAU CEVA DE LA TINE.
    Nu tu cumperi cadouri copiilor, parintii fac asta si se ascund sub numele tau pentru a mitiza ideea de cadouri si actul de a darui.La urma urmei habar nu ai daca isi papa legumele si bea lapticul copilasul, dar parintii stiu…
    Rolul tau, desi aproape nimeni nu il observa este sa ne faci sa ne gandim de ce daruim? Din dragoste, din grija pentru ceilalti, pentru a ne arata aprecierea, poate e o simpla nevoie umana cu rationamente practice in spate(daruim lucruri de care ceilalti au nevoie). Nu avem timp sa ne gandim la asta, suntem prea obsedati si teleghidati in magazine sa prindem ultimele reduceri, sa bifam lista cu cadouri pentru rude de gradul 3 pe care le vedem de maxim 4 ori pe an.
    Rolul tau este sa ne ajuti sa fim mai buni si nu in sensul de mai milostivi si inclinati sa mergem la casele de copii sa facem donatii de fatada pentru ca acum e Craciunul.Rolul tau e sa ne obisnuiesti, sa ne inveti ca de fapt, Craciun e tot anul, ca nu trebuie sa intram in aceasta frenezie de evlavie si ipocrizie cu 2 saptamani inainte de inchierea anului.
    Asa ca te rog, anul viitor nu veni. Absenta ta va da oamenilor de gandit, vor simti ca le lipseste ceva, vor intege ca ceva nu era in regula. Copiii nu vor suferi, se vor bucura in continuare de ultimele reduceri la papusi si robotei din Star Wars si preturile umflate de companiile care alearga dupa profit in luna linistii sufletesti si bunatatii.

    Intotdeauna sincera,
    Ioana

  5. Dragă Moș Crăciun,

    Primul lucru care-mi vine-n minte pe lista de dorințe este să te rog să-mi dai puterea să demarez proiectul de a construi o lume mai bună. Evident că nu voi putea să fac niciodată acest lucru singură, dar cel puțin să calculez resursele, să strâng materialele și să fac planul, fără să aștept cu mâinile-n sân ca izbăvirea să vină din afară!
    Apoi aș dori să îndepărtezi fățărnicia din jurul meu pentru că am devenit alergică, din momentul în care o sesizez mă iau amețeli și stări de vomă. Detest oamenii artificiali și accept mai de grabă brazii din plastic, știind că ne salvează pădurile, decât măștile unora care sunt de un grotesc sinistru…
    Mi-e dor de pacea din cămin, de pe stradă și de la locul de muncă, liniștea aceea în care imaginația omului muncii poate compune cel mai pur colind! Vreau să simt gustul generozității fără pereche, de aceea fă-mi un tort îmbrăcat în ea! Voi chema la festin toți oamenii din lume.
    Vino cu viață trăită constructiv, cu tineri studioși și respectuoși, pune-ne sub brad politicieni cinstiți și funcționari dedicați nouă, celor care-i plătim! Ține-i pe colegii mei de scenă socială atât de ocupați cu ceea ce fac, încât să nu mai bârfească și nu mai să critice, ci să consolidăm împreună temelia unei lumi curate. Fă un miracol ca șefia să nu se mai urce în capul nimănui, ca orgoliile să nu mai dea în clocot, iar funcția de om să fie îndeplinită la superlativ de orice trăitor de pe această planetă!
    Cu prețuire sinceră a spiritului tău,
    E.S

  6. Draga Mos Craciun,

    A mai trecut un an, cu bune si cu rele, un an in care mi-am pierdut tatal, singurul parinte pe care-l mai aveam…a suferit enorm, am suferit si noi alaturi de el, dar i-am fost sprijin si l-am ajutat cu ce am putut..dar din pacate, nu mai e…de aceea singurul lucru pe care mi l-as dori pentru mine si familia mea ar fi sanatate, nimic nu e mai de pret, daca esti sanatos le faci pe toate…si pentru ca stiu ca esti darnic si esti bun, as mai dori sa ai grija de toti copiii si oamenii care sant saraci, si isi doresc un cadou, o mica bucurie in viata lor…sper ca la anul sa ne gasim sanatosi, eu le doresc din suflet Sarbatori Fericite tuturor, sanatate si un nou an mai bun !

    Cu drag, Laura L. Myrvold

  7. Draga Mos Craciun,

    A mai trecut un an. Nici nu stiu cand s-a dus. Parca mai ieri eram mica si naiva crezand ca cele mai bune cadouri sunt cele care valoreaza cel mai mult financiar. Parca mai ieri imi doream jucarii si masinute, lucruri superficiale care pe momenta ma faceau sa ma simt fericita,dar care tot imi lasau un mic gol in suflet. De ce? Pentru ca nu intelegeam adevarata semnificatie a Craciunului.
    Craciunul inseamna familie si prieteni. Inseamna dragoste si intelegere. Inseamna ca macar pentru cateva zile pe an sa uiti de suparari,sa uiti de amagiri si sa ierti.
    Asa ca,draga Mosule, ce-mi doresc eu in acest an este…intelepciune si rabdare. Intelepciune pentru a lua cele mai bune decizii in anul ce vine si rabdare pentru a trece peste orice obstacol.Atat imi doresc.

    Cu drag,
    Loredana

  8. Dragă Moș Crăciun,
    știu că se spune că o dovadă de maturitate este atunci când nu-ți mai dorești lucruri ce pot fi cumpărate cu bani de Crăciun. Pe lista mea, se găsesc și câteva astfel de lucruri dar nu cred că tu îmi poți îndeplini aceste dorințe. Ceea ce POȚI face este să îmi aduci cărți. Nu îmi doresc nimic altceva, niciun alt obiect. Știu că deja am multe, dar nu îmi sunt de ajuns. Nu poți citi suficiente cărți într-o viață. Și în orice caz, eu nu le văd deloc doar ca pe niște simple bunuri materiale. Cărțile sunt extensia mea. Nu vreau să-mi imaginez o viață fără ele.
    Pe lângă asta, îmi doresc să fii darnic pentru toți ceilalți care îți scriu. Îmi doresc ca toată lumea să primească ce își dorește de la tine. Crăciunul este cea mai frumoasă sărbătoare pe care o avem pentru că e cu adevărat un prilej de bucurie – fie că îi revedem pe cei dragi, fie că primim ceva care ne bucură cu adevărat.
    Așadar, fii bun și darnic. Te rog, ai grijă de mine și de fericirea tuturor oamenilor.
    Cu drag,
    Cristina.

  9. Draga Mos Craciun,nu am prea multe sa iti cer,multumesc lui Dumnezeu,nu pot sa ma plang de nimic,stiu ca sunt oameni care au nevoie mai mult decat mine….iti cer doar sa ai grija de acei oameni,sa le dai sanatate si mici bucurii in viata lor…Sarbatori Fericite tuturor ❤

Lasa un comentariu

