Concurs! Cartea anului 2014 este…?


Alege cartea anului 2014 și justifica această alegere. OKIAN te premiază.

Înscrierea la concurs se face pe site-ul OKIAN. Găsiți toate detaliile AICI.

concurs

22 de răspunsuri la „Concurs! Cartea anului 2014 este…?

  1. Oferta e foarte tentanta,dor ca e foarte greu sa alegi o carte buna,adica anul acesta am citit o multime de carti minunate,dar multe dintre ele au fost scrise cu cativa ani in urma…

  2. Primiti automat un voucher de 10 lei daca va inscrieti la concurs.
    V-ati gandit ce ati vrea sa cumparati?
    Eu daca o sa apuc sa ma inscriu, ma gandeam la Four de Veronica Roth, dar imi e ciuda ca nu au cu coperta care o vreau eu. Nu stiu ce editie au, dar nu ma incanta atat de mult

  3. Suna tentant concursul , sunt atatea carti superbe aparute anul trecut , e extrem de greu sa alegi doar una

      • Cel mai mult m-a impresionat anul aceste Ma pierd in tine ❤ pe langa alte zeci de carti minunate dar pentru mine asta a avut ceva in plus nu stiu .Oricum n-o sa ma inscriu , nu le am cu cuvintele . Mi-e greu sa ma exprim . Pe mine daca ma intrebi de ce imi place o carte nu o sa iti raspund ca datorita actiuni nu stiu cum sau personajele care sunt in eu stiu ce fel .

        Tu ai ales? Te inscrii?

      • Nu imi spune de Ma pierd in tine, ca ma apuca rasul.
        Intradevar, o carte supera.
        Am citit-o cand am fost internata in spital. Si mai ales ca imi venise curierul cu un colet la spital si era plin de carti pe la mine pe acolo, doctorita ma tot intreba la vizita ce citesc si ma punea sa ii povestesc cartea. Cum Dumnezeu sa ii explic la doctorita ca e un pic obscena cartea. Si plus ca e putin dramatica si doctorita a zis ca nu se poate sa citesc carti dramatice, ca ma deprima si ma trimite cu un etaj mai jos la psihiatru.
        Ca sa nu mai zic ca la cei 60 de ani ai iei, era foarte pasionata de Jocurile foamei.

      • Am si eu cateva colege care atunci cand eram in practica la spital i-au spus unu doctor cardiolog ca citesc cele 50 de umbre ale Domnului Grey . A zis ca o sa caute si el cartile :))

      • Jasinda Wilder parcă, nu? Nu am citit încă. E o serie din câte ştiu eu.
        Mă gândeam să încep cu „Răniți” de la ea.

        Eu nu m-am înscris pentru că nu am putut alege încă. Vreau să scriu lucuri cât mai sincere, deci mă mai gândesc.

    • Si eu vreau sa particip la concurs, dar nu cred ca apuc sa scriu ceva pana in 15. Am mult de lucru pentru servici si multe proiece pentru master azi si maine

      • Poate gasesti 20 -30 de minute libere .Nu se stie niciodata , succes daca reusesti sa te inscrii

      • Probabil ca o sa incerc, desi daca am 20 min libere ma joc cu cainele. Au un bebelus superb si tre sa ma ocup de el. Are 8 saptamani si face numai prostii.

      • Stiu cum e si a mea a fost micuta . Acum la 5 ani abea ma mai baga in seama , profita cat mai poti

Lasa un comentariu

