Reducerile zilei 13.01.2015


Libris.ro

red 1

red 2

red 3

2221284-123

red all

59 de răspunsuri la „Reducerile zilei 13.01.2015

  1. M-ar fi interesat „Jurnalele vampirilor” de J.L.Smith,macar primele trei volume sau „Academia vampirilor”,dar se pare ca nu este reducere la aceste carti.

      • Intr-adevar, volumul este pana in 6 lei,doar ca transportul ajunge pana la 7 lei,iar ca sa cumperi toate volumele de pe elephant te costa in jur de 70 de lei…

      • Da,daca esti din Bucuresti si cumperi volumele pe parcurs,dar eu nu sunt din Bucuresti si as vrea sa prind o oferta care sa cuprinda toate volumele!

      • Da eu asa am auzit ca se poate . Nu sunt sigura 100%, cel mai bine trimiti un mail sa ii intrebi

      • Da. Se poate. Am cunoştință care şi-a luat ceva de la ei, nu cărți, vreo două produse pentru copii şi le-a ridicat de la sediu fără taxa de transport.

      • Nu e chiar aşa gratuit pentru cei care comandă prin Poşta Română. E gratuit la 50 de lei. Dacă nu plăteşti încă 8 lei. Slavă Domnului că am avut mereu măcar 50 lei. De 8 lei, poți lua încă o carte.

      • nu stiu unde ai gasit detaliile acestea. Eu mi-am dat cartea jos. Mie nu imi zice ca trebuie sa platesc ceva, de aceea am pus si pe blog

      • Prin Cargus transportul e gratuit indiferent de valoarea comenzii, dar la Poştă, dacă ai sub 50 lei plăteşti 7.99 lei. Intră pe libris şi adaugă o carte sub 50 lei şi vei vedea că aşa scrie. Dacă ai sau depăşeşti suma e gratuit şi prin Poştă. Eu am comandat numai aşa de la ei. De aceea ştiu.

      • Sat ca m-am pierdut in comentarii. CAnd am vazut comentariul, nu stiu de ce am avut impresia ca era comentariu la postul de aseara cu eBook-ul gratuit.
        La mine se intampla chestii de genul pentru ca lucrez la 20 de chestii odata pe 2 calculatoare si pe fiecare am o gramada de chestii deschise.

      • Uite,chestia asta cu transportul in valoare de 50 de lei si cel sub,cum ca trebuie sa platesti 8 lei,chiar nu stiam.Cred ca de vreo 2 ori cand am comandat de pe libris am luat de fiecare data comanda peste 50 de lei,dar in fine……….eu prefer sa imi achizitionez cartile din librarii,asa sunt mai sigura sau eventual le m-ai imprumut de la o prietena,caci cu comanda pe internet nu poti fi niciodata sigur!

    • Iti recomant mai bine Academia vampirilor.
      Jurnalele vampirilor nu este o serie foarte buna.
      Mie mi-au placut mult volumele 5,6 si 7, dar in rest pot sa iti recomand multe alte serii mai bune.

      • Pai de la Leda, serii mai bune, ar fi Frumosii, Instrumente mortale care e geniala, Dispozitive infernale, Divergent, trilogia mea preferata.
        De la Litera, Ingerul noptii.
        Daca te descurci sa citesti in engleza iti recomand Gargoyle Addiction, este scrisa de o autoare romanca, publicata in regim self publishing. Le gasesti in format electronic. Am citit primele doua volume si mi-au placut foarte mult.

      • Mi-ar placea cacei de la Litera sa termine odata de publicat si ultimul volum . Stii ceva de el alexa , au de gand sa il mai publice?

      • Eu acum citesc Instrumente mortale, dar se zica ca trebuia sa citesc prima data seria DIspozitive infernale. Le are colegul meu de blog, Bogdan si probabil o sa le imprumut de la el sa le citesc.

      • Am observat ca „Orasul oraselor”,daca nu ma insel primul din seria „instrumente mortale” este drept premiu la concursul cititorii lunii ianuarie.Ma voi stradui sa castig una dintre cele doua carti,caci amandoua par interesante si mi le doresc nespus de mult.Dar,pana la urma nu am inteles care e diferenta dintre „Dizpozitive infernale” si „Instrumente mortale”.Fac parte din aceasi colectie?Sunt scrise de acelasi autor?Ai putea sa imi explici,te rog,caci,chiar m-ar intersa…

      • Teoretic nu sunt aceasi serie, sunt doua serii.
        Sunt scrise de aceasi autoare, dar Dispozitive Infernale au o actiune care se intampla in trecutul seriei Instrumente mortale.
        E ca un preview.
        Cred ca este destul de ciudata sa le citesti invers. E ca si cum tu sti viitorul, degeaba tu citesti despre inceputuri, despre anumite personaje, pe care in Dispozitive infernale le cunosti, ca despre unele sti ce se va intampla cu ele in viitor.
        Personajele principale din Dispozitive infernale sunt personaje secundare in Instrumente mortale.

      • Multumim de informatiee alexa . Chiar am dispozitive infernale 1,2 si instrumente mortale vol 1 ,2, 5 :)) tipic mie . Chiar incercam sa dau din coate si pt vol 3,4 ca am citit doar orasul oaselor dar o iau de la inceput de la dispozitive infernale . Parca dispozitivele mai aveau ceva volume , le mai publica cei de la noi?

      • Posibil…..am mai intalnit sentimentul acesta si in alte serii,cum ca daca ai citit prima carte nu poti dormi linistit pana ce nu o citesti si pe a doua,si tot asa!

      • Academia vampirilor e clar genul ăla de serie. Eu am cumpărat toate volumele odată. Era în jur de 20 lei primul şi restul de cinci cărți 6 lei bucata.

  2. Sunt destul de bune reducerile, dar perioada asta stau prost cu bugetul, iar ai mei nu prea aproba faptul de a da banii pe carti, in loc sa-mi iau altceva mai util. 😦

    • SI eu aveam o problema cu asta chiar daca eu nu luam bani de la parinti pentru cumparaturi personale. Eu aveam bursa la facultate.
      E ceva trecator. Intr-un final nu o sa mai conteze ce iti cumperi.
      Eu m-am enervat la un moment dat, cand mi-a zis ca o sa imi dea foc la carti (pe tatal meu il deranjea foarte mult si faptul ca eu aveam mult de lucru si mult de invatat, deci puteam sa fac orice altceva doar sa nu stau tot cu nasul in carti) si i-am zis ca o sa renunt la carti, ma duc in bar sa beau ceva de banii aia

      • Sper din tot sufletul sa fie ceva trecator….dar eu pana sa ajung la facultate…mai am.Debia anul acesta intru la liceu si mi-am facut deja o lista cu cartile pe care am de gand sa le citesc in vacanta de vara!

      • Sunt si eu in primul an, dar nu iau bursa deocamdata. Trebuie sa iau note mari in sesiune ca sa pot sa imi fac „poftele” in materie de carti.
        Cate amenintari primesc si eu cu privire la cartile mele, atat de la parinti, cat si de la fratele meu mai mic cu un an. :)))
        Degeaba ii amenint cu „preferati sa dau banii pe tigari si sa incep sa fumez sau sa-mi iau o carte?”, ca nu tine deloc.

      • Dupa cum am spus si eu ma mai confrunt cu mama impotriva cartilor…dar inca nu am incercat varianta cu tigarile si alcoolulo O voi privi ca o posibilitate pe viitor!

      • Eu am incercat-o de multe ori, dar nu tine. :))
        Tre’ sa gaseasca ei mereu altceva ca sa-mi combata argumentele.
        Iti urez succes! Poate iti iese.

      • Mda. Nici la mine nu ține. Mama mi-a zis că e ca şi cum mă îmbăt cu cărți. Cândva, m-a rugat să ies şi eu cu un tip real şi să mă duc prin cluburi, dar nu e genul meu. E clar că am disperat-o.

      • Va doresc parintii ca ai mei . .Cand ma duc sa le cer bani de carti si ma intreaba pentru ce mi trebe le zic ca pentru drogurile mele , zic ei ca nu da dupa 3-4 zile de linguseala cedeaza

      • Tata mi-a zis odată că le va dona unei biblioteci. Atunci ştiu că îl deranja felul cum aranjasem cărțile peste tot prin casă, căci nu mai aveam loc pe rafturi.

      • Asa e.Si cartile mele stau ingesuite saracele de ele,caci spatiul si mobila nu-mi permit sa le asez asa cum vreau eu.Dca ar fi dupa mine,casa mea ar avea o camera imensa numai cu carti!

      • EU si sotul meu trebuie sa ne luam apartament si am zis ca atunci cand o sa avem bani o sa imi fac o biblioteca frumoasa

  3. Reducerile astea ne fac viața de cititor mult mai bună. :))) Şi mai uşoară.
    N-are cum să nu te tenteze absolut nimic din toate promoțiile astea minunate. 🙂

      • Mi-am luat intalnire cu viata sa imi completez cele 50 de umbre ale lui Grey ,dar tocmai m-am uitat la elefant si au unele carti la 6 lei cum ar fi academia vampirilor si acuma sufar :))

      • Eu academia vampirilor, am prins toata seria la 30 sau 40 de lei parca. Cartonate si primul volum editie tie in .

      • Eu am doar primul volum in varianta normala si am zis ca nu ma apuc de el pana nu imi iau si restul. Daca as gasi o asemenea reducere n-as sta pe ganduri

      • Eu anunt tot timpul cand prind oferte de genul. Am anuntat si atunci.
        Poate o sa mai apara.
        Eu am acum o groaza de carti necitite si imi pastrez banii tot pentru astfel de ocazii

      • Cat de rau imi pare ca nu m-am apucat mai devreme de citit , asta e . Poate mai vin oferte

Lasa un comentariu

