Cadouri de ziua EMINESCU


De Ziua Eminescu, toate comenzile la Libris, vor primi cadou un semn de carte realizat special pentru aceasta campanie, cu doua citate superbe din si despre Eminescu. In plus, comenzile de peste 30 lei vor primi in dar un volum de versuri Eminescu!

2230492-3

24 de răspunsuri la „Cadouri de ziua EMINESCU

  1. E foarte bine ca ne amintim in fiecare an de Eminescu, dar cred ca am uitat sa ne amintim mai mult si de alti mari scriitori, pictori, actori …de marea noastra cultura. Si poate ar fi bine sa promovam mai mult si pe cei contemporani, pe cei talentati dar la inceputuri….

    • Da,intr-adevar,in ziua de astazi oamenii talentati,obtin faima dupa moarte,in cele mai multe cazuri si putini sunt cei care se bucura de ea,atunci cand sunt in viata!

  2. Foarte frumos din partea celor de la libris,deoarece de dincolo de calendar,anotimpuri si varste,Eminescu este steaua noastra,iar atunci cand spui Eminescu,spui si Romania!

  3. Chiar acum am vazut si eu oferta si voiam sa imi iau vol 2 din Crossfire da e la 29.90 asa ca am renuntat . Mi se par mai avanajosi cei de la elefant , au scumpit preturile in ultimu timp libris

    • Unele sunt mai ieftine pe libris altele pe elefant.
      Eu seriile incerc sa mi le iau complete.
      Crossfire cred ca am platit 40 sau 50 de lei pe toate trei volumele.

      • Exact. Depinde de ce carte ai nevoie.

        Şi eu încerc să mi le iau complete, dar unele volume nu sunt traduse şi eu vreau să citesc toată seria respectivă în aceeaşi limbă…

      • Inainte erau mai iefine acum mi se par mai scumpe decat pe elefant ,cel putin cele pe care le vreau eu

      • Sunt scumpe in general. Sau cel putin mie asa mi se par.
        Daca ati observat nu am asa multe recenzii pe blog si nu la ultimele carti aparute. Astept o perioada sa le gasesc ieftine , pana sa le cumpar si eu

      • Eu am cateva persoane de la care le iau mai ieftin , ei le cumpara la pretul normal ,le citesc apoi mi le vad mie mai ieftin . Un fel de contrabanda cu carti :))

      • SI eu am mai cumparat de pe ocazii.
        Imi place colectia Chic de la Polirom si acolo mai gasesc fete care vand volume.

    • La un moment dat ma gandeam daca va veni vremea in care nu va mai sti lumea de Eminescu.
      Totusi traiesc cu speranta ca el va fi mereu in cartile de generala si liceu.

      • Eu una singur mi-as dori sa apara si altii , sa fim ca popor din ce in ce mai buni . Nu ma intelgeti gresit ,nu ca nu imi place sau nu il consider cel mai mare talent romanesc

      • Au fost mulți oameni talentați în România. Literar vorbind, Eminescu e principalul. Însă, oamenii subapreciază literatura şi de asta el e un român care cred că va rămâne doar în România.

Lasa un comentariu

