eBook-ul saptamanii (1)


BookLand vă oferă eBook-ul săptămânii,  Povestiri pentru plimbări în barcă de Bianca Predoi, eBook ce se poate descărca GRATUIT.

Descarca de AICI.

banner_ebook_povestiri-700x250

23 de răspunsuri la „eBook-ul saptamanii (1)

      • Asa e,dar prefer mai mult sa tin o carte in mana decat sa o citesc pe tableta sau orice altceva…si mai ales sa o am in biblioteca!Desi,la nevoie sunt bune si ebook-urile!

      • Asa am zis si eu, ca imi place mai mult sa am cartile in biblioteca, asta pana mi-am luat kindle. SUnt multe carti pe care le vreau in biblioteca, dar vine nevoia de transport sau vacanta pe mai mule zile si daca nu ai ce afce pe drum, kindle-ul este mai vomod, plus ca sunt mute carti care le-a primit de la autori in format epub si asa am putut sa le citesc fara sa stau cu laptopul in brate. Plus ca nu e incomod deloc. Nu te dor ochii de la el, si asta spun eu, care de la prea mult lucru la calculator am probleme cu ochii. Mi-am luat unul cu display cu neoane. Pot citi linistita si noaptea. E ok ca mai plec noaptea cu trenul in delegatie.

      • Poate ca o sa incerc si eu kindel,dar momentam mi-am facut aprovizionarea cu carti pentru cateva luni!

      • Eu personal,nu cred ca am ajuns la 100 de carti necitite in biblioteca de acasa,dar pe tableta…sunt multe care ma asteapta!

Lasa un comentariu

