PRECOMANDA: Sangele Vraciului (CRONICILE WARDSTONE, VOL. 10)


CUMPARA ACUM

Format: 12,5 x 16,5 cm
Autor: Joseph Delaney
Editura: CORINT JUNIOR
Numar pagini: 352

Descriere

Bestseller naţional şi internaţional

Strigoi, vampiri şi vârcolaci din Transilvania.

Fiinţe întunecate, aliaţi şi duşmani, prietenii şi trădări.

Tom trebuie să înfrunte creaturi ale întunericului venite în Comitat din România şi să elibereze spiritul magistrului său.

Vor fi suficiente voinţa lui şi Sabia Destinului pentru a face faţă Întunericului şi a-şi îndeplini misiunea?

Sangele vraciului

Filmul Al şaptelea fiu în regia lui Sergey Bodrov, îl va avea într-unul din rolurile principale pe starul Cronicilor din Narnia, Ben Barnes, alături de Jeff Bridges şi Julianne Moore. Lansarea filmului va avea loc în data de 2 ianuarie 2015.

Trailerul filmului:

29 responses to “PRECOMANDA: Sangele Vraciului (CRONICILE WARDSTONE, VOL. 10)

  1. Nu am citit aceasta serie si nici nu am de gand,inca.Daca se va ivi vreodata ocazia,poate o voi incerca.Ceea ce m-a impresionat in descriere a fost cuvantul „Romania”,caci e dragut,parerea mea,sa vezi numele tarii tale intr-o carte de mare succes.La fel mi s-a intamplat si in ultimul volum din seria Twilight,Zori de zi,unde la fel am intalnit doi vampiri care proveneau din Romania…..

  2. Nu prea m-a interesat sa citesc seria aceasta. Habar n-am de ce. Probabil numarul mare de carti. Dar, daca vreodata se va ivi ocazia, as incerca primul volum sa vad daca ma atrage. Acesta e ultimul volum sau vor mai fi si altele?

  3. Cronicile Wardstone mereu m-au atras, dar n-am avut curaj să o cumpăr şi să o citesc. Trebuie să îmi iau inima în dinți până nu se adună prea multe cărți din această serie. Oare chiar merită?

      • Inca citesc volumul 4 din Instrumente mortale. Am putin timp la dispozitie pentru citit. In prezent am foarte mult de lucru la servici, si sunt si in sesiune. Astept sa termin niste proiecte sa ma apuc si de dizertatie.

      • Am citit volumul cinci din serie. O iubesc. Vreau să apară şi şase, ca să nu fiu nevoită să citesc ultimul volum în engleză.
        Baftă cu munca şi examenele!

      • Sunt multe volume, dar majoritatea sunt aparute. Nu stiu cate volume ar mai trebui sa apara. Nu este o serie care sa vreau sa o citesc. Cel putin asta este parerea mea in momentul de fata. Cine stie pe viitor.
        Din cate am inteles este o serie foarte buna, doar ca inca nu a reusit sa ma atraga pe mine. Plus ca atatea serii am incepute, ca nu prea mai vreau serii. In ultimul timp am achizitionat trilogii ca numar maxim de volume.

Lasa un comentariu

