eBook-ul saptamanii (2)


BookLand vă oferă eBook-ul săptămânii,  THE PICTURE OF DORIAN GRAY – OSCAR WILDE, eBook ce se poate descărca GRATUIT.

Descarca de AICI.

banner_ebook_dorian-700x250

47 de răspunsuri la „eBook-ul saptamanii (2)

  1. Eu citesc carti in engleza, am kindle-ul plin de ele, dar nu orice carte imi permit sa o citesc in alta limba. Imi aleg unele usoare. Dar cu cat am citit mai mult cu atat am reusit sa citesc mai repede si sa inteleg mai mult.

      • Pai ieri m-am apucat de ‘Adversarul secret’ de Agatha Christie,caci mi s-a cerut pentru scoala un roman politist.Il citesc pe tableta,dar cred ca il voi termina repede caci mi se pare o carte usoara.Imediat ce termin ma voi apuca de „Fluturi” de Irina Binder.Cartile le am de la Craciun si nu am reusit sa ma apuc de ele,plus ca am auzit ca sunt interesante!Dupa care,de ziua mea am primit „Cel mai de pret cadou” de Nicholas Sparks si cred ca acesta va fi urmatorul,iar in bibliotecama mai asteapta „La rascruce de vanturi”, „Ce ne spunem cand nu ne vorbim”,Primele 2 volume din seria „Micutele mincinoase”,niste carti de psihologie, si multe altele…..

      • Micutele mincinoase, este o serie pe care am lasat-o in pom. Nu am mai citit de la volumul 4. Am si uitat ce s-a intamplat.
        SI eu imi doresc foarte mult cartile Irinei Binder, iar „Ce ne spunem cand nu ne vorbim” o are colegul meu de blog. O sa i-o cer si eu candva.

      • Eu am vazut la o colega primele doua volume din Micutele mincioase,si mi-a placut mult coperta primului volum si am zis ca poate o sa il iau si eu de la ea cand am timp.Cartile Irinei Binder le-am primit de Craciun de la o prietena.Ea le-a citit si mi-a spus ca sunt minunate,iar „Ce ne spunem cand nu ne vorbim” am luat-o de pe net de curand.Sper sa am timp de toate si iti doresc si tie „Fluturi”

      • “Ce ne spunem cand nu ne vorbim” este o carte frumoasa, care merita citita. Mi-au placut mult citatele pe care le-am gasit in ea.

Lasa un comentariu

