Ediura Trei isi rezerva loc in biblioteca cititorilor, cu titluri noi!


Sunt foarte bucuroasă să văd că Editura Trei a început anul în forță și anunță mereu publicarea a noi titluri în colecția Fiction Connection. Cărțile alese pentru portofoliul lor sunt extrem de atrăgătoare pentru cititori. Nu putem face altceva decât să strângem bani la pușculiță pentru că, vă spun cu siguranță că nu ne vom putea abține să nu cumpărăm următoarele titluri: Alb ca zăpada de Salla Simukka, Tuturor băieților pe care i-am iubit de Jenny Han, Străinul seducător de Christina Lauren și Regina adevărată de Erika Johansen.

9804_431234177031156_5308569475756815832_n

10906572_429918243829416_2697265949133577671_n 10896921_430045407150033_4408899903334459722_n 1794509_430413113779929_5971374804541879915_n
41 de răspunsuri la „Ediura Trei isi rezerva loc in biblioteca cititorilor, cu titluri noi!

  1. Ati putea sa imi recomandati un roman politist,care sa aiba si mister,crima,intr-un cuvant sa fie captivant! Trebuie sa citesc unul si nu stiu pe care sa il aleg!

      • Cred ca „Alb ca zapada”.Coperta pare interesanta,dar si „tuturor baietilor pe care i-am iubit”.Tie care iti atrage atentia in mod special?

      • SI eu cred ca o sa imi iau cartea „Tuturor baietilor pe care i-am iubit”, dar nu chiar acum.
        O sa dau poate mai incolo o comanda mai mare. Acum imi trebuie banii pentru oale, tigai, si alte cele in bucatarie. In sfarsit ne mutam la casa noastra eu si sotul meu, si suntem in conditia in care nu avem nimic in casa. Trebuie sa ne luam de la lingura si furculita, pana la mobila, wc, cabina de dus, etc. Banii sunt limitati rau. Nici nu stim cu ce sa incepem

      • De abia astept sa imi fac bilioteca. Mentionez ca nu am una, unde stam acum. Cartile mele sunt puse pe dulap. Va mai dura ceva, pentru ca voi opta pentru o biblioteca in sufragerie, facuta din rigips. Dar va mai dura ceva pana sa o am pentru ca banii sunt puin si e greu sa ii imparti. Probabil prima data o sa incercam sa renovam cat putem din bucatarie si baie. Dar pana atunci imi caut idei pentru biblioteca, trebuie sa fac ceva la care sa nu ajunga cainele meu ca imi fac cartile praf.

      • Avem timp sa ne luam destule carti,caci nu prea cred ca dispar ele asa de usor!

      • Asa zic si eu. SUnt mule alte bloguri care scriu mereu recenzii la tot ce apare. Eu nu pot fi in rand cu ei pentru ca scriu pe buzunarul meu, cum s-ar spune. Cum v-am mai spus, eu strang bani si imi iau carti mai multe cand deja le-au scazut preturile pentru ca nu mai sunt printre noile aparitii.

      • Ei,chiar si asa…daca nu le mai gasesti la editura trei asta nu inseamna ca dispar complet de pe pamant.

Lasa un comentariu

