Îndrăznește să iubești de Katie McGarry, acum la Epica


Indrazneste să iubești!
Puteti comanda acum volumul al doilea al seriei Destine la limită de Katie McGarry la Editura Epica.

Coperta-Indrazneste-sa-iubestiVol. al II-lea din seria Destine la limită
„TE PROVOC…”
Dac-ar ști cineva adevărul despre viața pe care o duce acasă Beth Risk, mama ei ar fi trimisă la închisoare, iar Beth, adolescenta de șaptesprezece ani, cine știe unde. Așa că ea își protejează mama cu orice preț. Până în ziua în care unchiul ei își face brusc apariția, forțând-o pe Beth să aleagă între libertatea mamei și propria fericire. Așa se întâmplă că Beth se pomenește locuind împreună cu o mătușă care n-o vrea și frecventând o școală care n-o înțelege. Deloc. Cu excepția unui băiat care n-ar trebui s-o înțeleagă, și totuși…
Ryan Stone e băiatul de aur al orașului, un jucător de baseball vedetă… cu secrete pe care nu le poate destăinui oricui. Nici măcar prietenilor cu care împarte totul, inclusiv permanentele provocări spre fapte nebunești. Iar cea mai nebunească dintre toate? S-o invite la o ieșire împreună pe skaterița care nici că putea să fie mai puțin interesată de el.
Dar ceea ce debutează ca o provocare ajunge să fie o atracție intensă la care nu se așteptau nici Ryan, nici Beth. Dintr-odată, băiatul cu imagine impecabilă își riscă împlinirea visurilor — și viața — pentru fata pe care o iubește, iar fata care nu lasă pe nimeni să se apropie prea mult se provoacă pe ea însăși să vrea totul…

29 de răspunsuri la „Îndrăznește să iubești de Katie McGarry, acum la Epica

  1. Pare o carte interesanta pe care merita sa o citesti. Si chiar si coperta este superba. Cand o sa am timp o sa imi iau ambele volume, ca daca mi le iau acum probabil o sa stea ceva in biblioteca pana sa reusesc sa ma apuc de ele.

      • Am ami citit ceva carti de la Epica, iar cel mai mult pot sa spun ca mi-a placut „Anna si sarutul frantuzesc” (care a fost si prima carte citita de la ei). Si „Lola si baiatul de treaba din vecini” mi-a placut extrem de mult, iar o carte care nu mi-a placut in mod deosebit de la Epica este „Raniti”. Inca mai am cateva carti pe care imi doresc sa le citesc de la ei si pe care abia astept sa mi le achizitionez cum ar fi „E usor sa te iubesc”, carte despre care am auzit ca este foarte buna.

  2. De mult spun ca o sa-mi cumpar primul volum,dar inca nu am reusit.Acum ca a aparut si al doilea volum,ma simt mai motivata!

      • Eu am citit primul volum exact cand a aparut. Acum, daca stau sa ma gandesc la carte, as spune ca sunt altele mai interesante publicate de editura Epica. A fost frumoasa, interesanta, dar daca am citit-o acum un an nu imi mai aduc aminte toate intamplarile.

      • Da,si eu am fost din cauza exameneor,si nu prea am avut timp sa mai verific noutatile editoriale,stiu doar ca in ultima vreme lumea s-a invartit in jurul filmului „Fifty shadnes of Grey” si cu aceasta ocazie multi au fost interesati si de carti…dar eu nu am apucat inca sa le citesc.

      • Am citit doar primul volum, dar nu pot să zic că m-a dat pe spate. Poate doar în scenele în care eram scandalizată de conținut, dar era în mod negativ.

      • Am auzit ca filmul nu a fost unul chiar atat de reusit precum se auzea si unele scene au fost scandalizte,la fel si cartile,si recunosc ca la adresa acestora nu am auzit cuvinte de lauda.Pe site-urile pe care m-am uitat eu toti spuneau ca,cartile nu erau recomandate oricui.Probabil ca voi viziona filmul,cat de curand posibil,dar cartile nu prea ma atrag…

      • Nu stiu ce sa zic,atata lume in jurul meu cu filmul asta incat am fost curioasa,desi de la bun inceput am avut impresia ca nu e chiar genul meu…in fine,plus ca a fost o piesa din soundtrak-ul filmului care mi-a placut.Filmul are la baza doar prima carte sau pe toate trei?

      • Daca ma crezi, doar ca am vazut filmul. Acum 10 min s-a terminat. A fost interesant, putin scandalizant, dar interesant. Nici eu nu am citit cartile. Am citit Crossfire, care la un moment dat se zicea ca ar fi copie dupa 50 shades of Grey, dar acelea mi-au placut. Nu e partea acea sadica a lui Grey care pe mine ma cam deranjaza, iar ea ne este o virgina care se intimideaza de numa. Este un personaj feminin putin mai puternic care si ea la randul ei are un trecut mai dramatic.

      • Si eu mai am ceva carti in bilioteca de la ei pe care nu am apucat sa le citesc si de aceea nu ma grabesc sa imi cumpar ce apare

      • Pai, din tot ce am citit eu pana acum, cel mai mult mi-au placut Hopeless si E usor sa te iubesc. Dupa acestea ar fi, Ma pierd in tine si Intimidare. Cea mai slaba de la ei, din ce am citit pana cum mi s-a parut Zece lucruri pe care le-am facut. Nu este rea dar sunt altele mai bune.

      • Crede-ma o sa iti placa. Este superba, este dramatica, este plina de emotii. Sunt multe carti pe care le-am citit si mi s-au parut superbe, si apoi am citit altele si la randul lor si ele mi s-au parut superbe, si tpt asa. Dar sunt 3 carti care nu le uit. Le-am citit cu drag. Hopeless, E usor sa te iubesc si Niciodata impreuna?. Iubesc cartile care reusesc sa ma emotioneze pana la lacrimi. Povesti de dragoste care sa aiba putina drama. Si ma refer la drama reala, povesti din trecut care au facut personajele sa se inchida fata de restul oamenilor.

      • Da si mie imi plac cartile dramatice,dar eu vreau sa citesc E usor sa te iubesc,caci inca nu am avut ocazia.

    • Mie imi place mai mult decat coperta primului volum.
      Cred ca o sa mi-o comand si eu, dar nu acum ca si asa nu am timp sa o citesc. Am zis ca mai astept sa vad si ce mai publica si imi cumpar mai multe odata. E mai avantajos ca sa nu platesc pentru fiecare transport.

Lasa un comentariu

