Reducerile zilei 25.02.2014


Azi, la Elefant, aveti 50% reducere la CARTI

Ia voucher de reducere de AICI!

reduceri elefant

7 răspunsuri la „Reducerile zilei 25.02.2014

  1. Chiar daca mi-am spus ca pana in martie nu imi mai iau carti nu pot sa rezist la o asemenea tentatie! Cred ca imi mai iau inca 2 pana atunci!

    • Si eu mi-as comanda mai multe dar am zis ca mai astept. Acum mai multe carti pe care sa le citesc si chiar daca mi-as cumpara, nu as apuca prea curand sa le citesc.

Lasa un comentariu

