Autoarea lunii Martie


„O carte se deschide greu. E un fel de încercare, destinată oamenilor care ştiu ce vor de la viaţă. „

– Autoarea lunii Martie, Doina Rusti

Cărţi cu autograf, în limita stocului disponibil, la Libris.

Doina Rusti

60 de răspunsuri la „Autoarea lunii Martie

  1. Am doua carti de poezii cu autograf, R.I.P. autorului, o sa imi lipseasca mult, nu este cunoscut dar pentru mine a insemnat foarte mult.

  2. Sunt in aceeasi situatie,caci eu,de obicei cartile de succes mi le cumpar dupa cateva luni de la lansare….

    • Intradevar si eu tot asa mi le cumpar pentru ca la lansare cartile cu un mare succes in strainatate au un pret mai mare si nu am buget nelimitat pentru carti. Si asa am ajuns sa nu am carti cu autograf dar acum vreau sa nu o ratez pe Chris Simion si sa vad cand mai prind astfel de ocazii.

      • Si mie mi-ar placea un autograf de la Chris Simion,dar nu ii am cartea personal,si nu am ocazia sa o prind cand vine in Suceava,din pacate…

      • Eu i-am comandat cartea si planuiesc sa fie urmatoarea carte pe care o citesc dar totodata sper sa o prind cand vine in Targoviste.

      • Da, aici ma pot considera norocoasa pentru ca daca nu eram in zona in care ar veni nu cred ca as fi putut sa ma duc sa o vad.

    • Eu am cateva. Vreau sa particip si sa fac rost de inca un autograf la lansarea de carte a autoarei Chris Simion, atunci cand va veni la mine in oras.:)

      • Este o limba grea. Cel putin mie asa mi se pare. Eu am facut in generala 7 ani si nu m-am ales cu nimic, sau nu am ramas cu nimic. Stiu doar sa zic „Buna dimineata” si „eu ma numesc Alexandra”.

      • Eu am facut franceza. Adevarul este ca am observat ca nu se mai face asa cum trebuie germana in scoli sau licee. Putinii colegi care faceau in liceu, se duceau foarte rar, deoarece profa era mai mereu plecata sau avea alte probleme si le cerea niste compuneri la sfarsit de semestru, pe care le traduceau cu google translate.

      • Oh, voiam să te iau de profesoară. Mi-ar plăcea să ştiu limba.
        Deocamdată, mă limitez la două limbi străine şi jumătate.

      • Limba germana este foarte cautata,dar nu multi sunt cei care o vorbesc,ma refer la romani.Am si eu o carte in franceza acasa,pe care am castigat-o la un concurs,dar nimic nu ma indeamna sa o citesc,nu ca as putea-o,caci ar trebiu sa stau cu google translate langa mine :)) Adica,stiu cat de cat franceza,cuvintele de baza si imi place sa o traduc,dar nici prea exagerat.La engleza si spaniola ma descurc putin mai bine si stiu si trei cuvinte in turca :))

      • Şi eu ştiu spaniola şi engleza. Engleza e o pasiune şi spaniola a trebuit învățat fiindcă am locuit în Spania cățiva ani.

      • La mine spaniola a fost o pasiune,adica am invatat-o singura,iar engleza am invatat-o la scoala,desi sunt multe chestii pe care le situ de pe net :))

      • Eu spaniola am invatat-o de la telenovelele la care se uita mama. Intelegeam tot ce vorbeau fara sa ma uit la film, am citit doua carti in spaniola, dar daca ma pui sa vorbesc in spaniola nu sunt in stare, nu imi vin cuvintele deloc.

      • Din filme retin si eu cele mai multe cuvinte,ba chiar spaniola invatata sta la baza filmelor..

      • Mie nu imi plac in franceza. Nu stiu de ce. Trebuie sa vezi Tres metros sobre el cielo si Tengo ganas de ti. Editia noua pentru ca mai este o varianta mai veche a filmelor.

      • Cel mai mult mi-a placut Tres metros sobre el cielo,si partea a doua e buna Tengo ganas de ti.Imi aduc aminte si de Amar te duele,si apoi imi place mult si muzica in spaniola,iar de cele mai multe ori o gasesc chiar romantica.

      • Nu si vazut nici filmele?Eu le-am vazut pe amandoua vara trecuta,iar toamna asta m-am straduit si am citit prima carte in spaniola,desi nu am inteles-o chiar la perfectie,doar strictul necesar,dar marturisesc ca nu am mai acut curajul sa ma apuc si de a doua…

      • Si mama mea se uita la telenovele atunci cand eram eu mica…si da as putea spune ca am invatat putina spaniola si de acolo.Amar te duele este un film bunisor,dar nu chiar excelent,imi aduc amimnte ca numele personajului principal era Ulises,care se indragosteste de o fata din inalta societate,Renata,caci filmul l-am vazut mai demult…

      • Nu m-am mai uitat de ani buni la o telenovela, desi, cand eram mai mica, nu ratam aproape niciuna. :))
        Filmele Tres metros sobre el cielo si Tengo ganas de ti le-am vazut si eu. Mi-au placut mult! ❤

      • Da nici eu,adica inainte le adoram si imi plaea sa imi pierd timul uitandu-ma la ele,desi acummai bine citesc o carte!

      • faithsbooks sa stii ca si eu astept o parere cu privire la Tres metros sobre el cielo!Sper sa iti placa la fel de mult cum mi-au placut si mie!

      • Eu am vrut de mult timp, dar poate o sa si reusesc candva, sa imi iau carti cu autograf de la Colleen Hoover si Veronica Roth

      • Da, mi-ai mai zis de ea. Şi o prietenă a citit-o şi nu m-a lăsat să o întreb foarte multe căci dacă îşi aminteşte prea multe va începe să plângă.
        Dar doar ce am terminat Obsidian duminică şi m-am îndrăgostit de Jennifer L. Armentrout. Vreau să-i citesc şi celelalte cărți traduse la noi (Te doresc, Te aştept) şi să aştept ca Leda să traducă şi Onyx (Obsidian #2). Dar deja am luat prea multe cărți şi sunt şi eu om, deci nu pot să îmi dau toți banii pe ele, oricât aş vrea…

      • Da, am văzut pe pagina de facebook a editurii. E minunat.
        Să se mai ieftinească puțin şi celelalte cărți ale ei, ca să încep să îmi fac o colecție din ele.

      • O veste bună este că pe 9 aprilie e ziua mea de naştere. Deci voi căpata mai multe cărți. Sper să îmi iau ceva de Jennifer L. Armentrout sau Collen Hoover, pentru că mi le doresc foarte tare.

      • Si mie mi-ar placea un autograf de la Veronica Roth sau de la Stephanie Meyer!

      • Mi-ar plăcea să am un autograf de la Jennifer L. Armentrout, noua mea slăbiciune. Să am toate cărțile ei traduse la noi (două îmi lipsesc) cu autograf. Un adevărat vis… Mi-ar plăcea să le am pe toate şi fără autograf, dar…

      • „DAR”,de ce de fiecare data trebuie sa existe si acest cuvant,nu?Totul ar fi mult mai simplu fara el! :))

      • Nu e aşa. Viața e mai frumoasă când mai există şi dintr-astea.
        Da, ar fi mai simplu. Dar nu am prețui lucrurile cu adevărat. Ce să facem? :))

      • Nu imi fac planuri pana nu vine la Deva, ca cu siguranta o sa vina, eu o sa ies seara de la lucru si o sa imi fie ciuda, pentru ca am sperat ca ajung.

Lasa un comentariu

