Team Daemon


Când în mâinile tale de cititor, ajunge o carte care reuşeşte să îţi capteze toată atenţia, o carte pe care o adaugi uşor în topul celor mai îndrăgite cărţi, următorul lucru care te face foarte fericit, este surpriza Editurii în care anunţă publicarea următorului volum. Nu pot să nu încep acest post cu vestea, care pe mine m-a bucurat foarte mult, şi anume, pe la jumătatea lunii martie, anul acesta apare și volumul doi al seriei Lux.

Daemon, este personajul masculin principal al cărţii Obsidian de Jennifer L. Armentrout, volumul 1 al seriei Lux. Este genul de caracter care îţi dă o palmă peste faţă, încăpăţânat, distant, răutăcios şi totodată incredibil de sexy.

Editura Leda vă invită să vă alăturaţi Echipei Daemon. Publicaţi coverul „Team Daemon” pe profilul vostru de facebook, tag-uind Editura Leda (lăsaţi-l acolo timp de o lună!) și trimiteţi un mesaj privat cu numele complet, link-ul către poză și adresa de mail Editurii, pe pagina de facebook.
Ești Blogger? Solicită bannerul cu Team Daemon prin mesaj privat, afișează-l timp de o lună pe blog și fii membru VIP. Editura Leda te va contacta să-ți spună ce pregăteşte pentru tine!

Eu sunt deja membu Team Daemon! Voi ce mai aşteptaţi?

Banner Daemon

11 responses to “Team Daemon

  1. Daemon e aşa sexy. :3

    Am dat şi eu share, iar cei de la Leda mi-au zis că voi primi ceva pe e-mail-ul pe care l-am dat în mesaj, însă n-am primit nimic.

Lasa un comentariu

