Tu ce faci la ora 11?


Tu ce faci la ora 11?
Casa e liniştită, copiii au adormit în sfârşit, totul e pregătit pentru a doua zi. Dar încă nu ţi-e somn… Ceva bun de citit? Sigur că da, ce idee bună!
Editura Univers vă propune o nouă colecție, dedicată tuturor celor care vor să-şi recucerească micul lor moment special de la Ora 11. Este timpul vostru, nu uitaţi, şi merită apărat de invazia zgomotului, a scandalului cotidian, a stresului de peste zi. Cărţile din Ora 11A vor ridica un zid de apărare pentru voi, vă vor proteja în mica voastră fortăreaţă în care vă veţi putea relaxa cu adevărat.
Prima apariție a colecției este Plopii din Berlin, romanul lui Anne B. Ragde.

anne_b_ragde_FB

Plopii_din_Berlin_bunPlopii din Berlin
Anne B. Ragde
Traducere Aurora Kanbar și Erling Schøller
Colecția Ora 11

Secretul unei povești de dragoste, dezvăluit după cincizeci de ani, hotărăște soarta unei moșteniri problematice. Urmașii ciudați ai unei iubiri aparent imposibile se regăsesc la ferma unde a început totul și în casa de care nu i mai leagă decât amintiri pe care le sperau uitate. Fiecare dintre moștenitori înțelege acum că nu putea fi altfel decât este și că, dacă nimic nu mai poate fi luat de la capăt, măcar prezentul celorlalți poate deveni suportabil.

24 de răspunsuri la „Tu ce faci la ora 11?

    • Nici pe mine nu prea ma atrage colectia dar poate o sa ma mai uit la ceva despre ea si o sa gasesc ceva care sa ma faca sa o percep mai atragatoare. De la aceasta editura am mai citit o singura carte dar nu mi-a placut extraordinar de mult…a fost o lectura acceptabila. Ce carte ai de la editura Univers?

      • „Sfarsitul povestii” de Lydia Davis. Mie cel putin imi plac mai mult cartile care au ca protagonisti adolescenti. In aceasta carte personajul este o femeie „matura”(sa-i spun asa). In orice caz chiar daca nu e tocmai genul de poveste care ma atrage pe mine a fost ok adica mi-a mentinut atentia asuprta ei si nu m-a plictisit.

      • Nu imi aduc foarte bine aminte de varsta clara prezentata dar stiu ca era o profesoara pe care eu cand citeam o percepeam cam de 29 (mai mult sau mai putin) de ani. Erau pasaje in care o vedeam ca pe cineva care deja facuse multe in viata si care avea o oarecare experienta dar erau altele in care o vedeam actionand si gandindu-se ca si cum acum ar fi la inceputul aventurii sale.

  1. O carte iti poate capta atentia numai din cateva randuri alese bine, iar aceasta intr-adevar a reusit! 🙂 cel putin pentru mine.
    Pot spune ca iubesc cartile de genul romance, dar atunci cand apare si misterul, ei bine, pot spune ca le ador!
    A citit cineva aceasta carte sau oricare alta de aceasta autoare? Si daca da, v-a placut? Multumesc.

    • Cartea este noua, iar autoarea, din cate stiu eu, nu are alte carti publicate in Romania.
      Nu am citit inca aceasta carte.
      Dar daca sunteti, mai multe persoane interesate de ea, as putea sa incerc sa fac rost de ea pentru o recenzie si cine stie, poate un concurs.

  2. Povestile de dragoste care asteapta atatia ani imi dau fiori de fiecare data cand ma gandesc cat de rabdatori pot fi oamenii( fictionali sau nu) iar eu nici pe departe nu as fi in stare sa traiesc intr-un astfel de „vid anti-timp” . 😯😨

    • Nu am citit nici eu foarte multe. Am o serie de 10 carti politiste care a aparut anul trecut la ei, San Antonio. Tot am zis ca o sa ma apuc de ea. Chiar vineri ma gandeam la ea, dar am zis ca am vreo 5-6 carti care trebuie sa le citesc acuma si dupa incep primul volum. Partea proasta este ca am fost plecata tot weekendul si nu am apuccat sa citesc nicio pagina.

      • Cu siguranta o sa iti faci timp pentru romanele politiste! 🙂 Eu nu am citit prea multe,dar stiu din propria experienta ca Agatha Christie este o autoare foarte buna,pe care chiar tu mi-ai recomamdat-o la un moment dat.

      • Am citit doar „Craciunul lui Poirot” si „Pisica printre porumbei”. Prima mi-a placut, dar a doua m-a cam plictisit.

      • Am auzit si eu de cartile cu Poirot,dar inca nu am incercat nici una…

      • Agatha Christie este cea mai buna.
        Seria aceasta a fost ceva m-a atras pe moment. Nu erau groase cartile. Pareau simpatice si interesante, dar nu mai apuc odata sa le incep.

    • Eu una iti recomand „Sfarsitul povestii” de Lidya Davis. Este singura carte pe care am citit-o de la editura Univers si mi-a placut destul de mult. Si eu sunt curioasa in legatura cu recomandari mai cu seama ca in ultima vreme nu am mai urmarit editura Univers.

Lasa un comentariu

