Concurs: Cititorii lunii Martie


Suntem deja în 8 Martie şi încă nu am am anunţat cititorii lunii precendente şi premiile de luna aceasta. Nu am ştiut ce premii sa pun luna aceasta, am tot căutat prin bibliotecă şi m-am hotărât greu. Plus că mi-a fost şi mai greu să hotărăsc cine va primi cărţile luna aceasta.

După statisticile blogului, Faithbooks are cea mai mare activitate pe blog şi ei am decis să îi ofer cartea Orasul sufletelor pierdute de Cassandra Clare, următoarea pe lista este Georgiana, ce va primi cartea Cantecul lunii de L.J. SMITH. Mai exista o egalitate între bookysme şi Ana M. şi, deoarece bookysme s-a situat şi printre câştigătorii de luna trecută, am decis ca luna aceasta să ii ofer o carte surpriză Anei. Încă nu m-am hotărât ce carte, dar după ce ajung azi acasă, o să văd ce mai am prin bibliotecă şi o să anunţ. 

Vă rog să mă credeţi că îmi este destul de greu să aleg câştigătorii pentru acest concurs, dar încerc să fac aşa fel încât toată lumea să primească cărţi din partea mea.

Am deja datele câştigătoarelor Faithbooks si Georgiana. O rog frumos pe Ana M să îmi trimită datele personale complete pe adresa blogului cartinemuritoare@yahoo.com pentru a primi coletul.

Pe pagina ”Cititorii lunii” din meniu, puteți vedea premiile lunare și câștigătorii precedenți. În principiu, cărțile vor fi de la Editura Leda și Grupul Editorial Corint.

Luna aceasta, premiile sunt Volumul 1 si 2, seria Madison Avery, Pe jumatate moarta si Moarta si inviata de Kim Harrison şi Experimentul Angel de James Patterson. 

* Pentru inscrierea la concursul „Cititorii Lunii”, Like pe facebook Editura Leda si Grupul Editorial Corint

Pe-jumatate-moarta

FOARTE IMPORTANT! – Nu apreciez lumea care intra pe blog doar pentru premiile oferite. Nu voi premia persoane care intră la final de lună și lasă 100 de comentarii din trei cuvinte.  

 

49 de răspunsuri la „Concurs: Cititorii lunii Martie

  1. La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor!
    Sunt interesata de acest concurs, si daca mi-ati putea spune regulile de participare, as fi recunoscatoare. Multumesc!

    • Buna. Multumim pentru urari. La fel iti doresc si tie. O primavara frumoasa.
      Nu este, teoretic un concurs, este o dorinta a mea de a premia cititorii acestui bloc, care sunt activi.
      Sistemul de jurizare este mai ciudat. Nu am extraordinar de multe carti, pentru ca nu ma invart printre prea multi sponsori, majoritatea cartilor provin de la mine. Ideea e sa nu se creeze numar mare de comentarii doar pentru premii. Daca sunt mult epersoane active, o sa incerc sa premiez prin rotatie, astfel incat sa primeasca toti cate ceva.

      • Am inteles.
        Pai am descoperit recent blogul acesta cand cautam o recenzie si mi s-a parut foarte ok. Are de toate pentru toti.
        Multumesc oricum!

  2. La multi ani tuturor fetelor de aici si felicitari castigatoarelor.Lectura placuta si o primavara frumoasa! 🙂 Spring is my favorite season.

  3. Felicitari si celorlalte fete si multumesc mult pentru tot!Indiferent de ce carte voi primi,sper ca imi va placea la fel de mult ca cea de data trecuta, „Orasul oaselor”,caci am citit-o in trei zile,si chiar astazi am terminat-o si pot sa spun ca a fost una dintre cele mai bune carti citite!Sper ca voi putea participa si luna aceasta pentru „Moarta si inviata”,intrucat prima o am deja!

      • Da,adica primul volum l-am citit prin luna ianuarie,cred.A fost o carte draguta si usoara de citit…o recomand fanilor fantasty!Am zis ca o sa imi i-au si volumul doi, dar nu a avut ocazia inca… 🙂

  4. ♥ Mulțumesc mult, dar am căpătat între timp cartea Oraşul sufletelor pierdute şi am şi citit-o. Iar cât despre Jurnalele Vampirilor, n-am restul volumelor, deci nu văd rostul. E păcat să iau eu vreuna din ele când cineva s-ar putea bucura de ele mai mult. Aşa că i-o poți oferi Andreei Ilie sau Georgianei sau cui o vrea. Sunt sigură că veți găsi o cale de împăcare. 🙂
    Lectură plăcută tuturor şi felicitări pentru activitate! ^_^

      • E în regulă, eu nu am nevoie de niciuna. 🙂 Mulțumesc mult, totuşi. Când am comentat, eram conştientă de situație. Am vrut să comentez, pur şi simplu, pentru că îmi place blog-ul. ♥

      • Ma bucur sa aud acest lucru. Imi pare rau ca nu reusesc sa fac tot ce imi propun pe blog. Sunt cateva chestii care le am in agenda de ceva vreme. Foarte greu reusesc sa ma ocup de el. Totusi poate o chestie o sa demarez cu ea, o sectiune de your reviews!

      • Multumesc mult, faithsbooks si Alexa! 🙂 Chiar as vrea sa imi intregesc seria IM, desi mai am de facut rost de unele volume. ❤

        Ps. Vorbiti despre prajiturica de la editura Leda? Daemon este asa de adorabil ❤

      • Eu nu am apucat sa citesc si nici nu am apucat sa ma uit in biblioteca pentru carti, sa vad ce sa va trimit pentru activitate. Am ajuns tarziu acasa si am iesit cu cainele care mi-a fugit dupa niste copii si a sarit direct in scara. Inafara de faptul ca m-am aruncat in fata masinii dupa el (mi-am luat niste injuraturi de numa de la sofer), alergand mi-a scapat si telefonul din buzunar, am ramas si fara telefon.

      • Am si eu o catelusa extrem de energica si o tin legata, deoarece roade tot ce apuca si se zbenguie atat de mult. Odata, a scapat din curte si tata chiar ar fi vrut sa scape de tot de ea, ca si-asa latra la cine nu trebuia, dar na, trebuia sa ma duc dupa catelusa, nu puteam s-o las. Eu n-am sarit in fata masinii dupa ea, pentru ca nu mai era nicio sansa s-o scap la timp. Dar a avut un noroc chior si s-a ferit in ultima clipa, ca altfel, s-ar fi zis cu ea.

      • Eu am un pi de boxer. Are 4 luni. Printre cele mai energice rase. Il tin la apartament si cum sunt plecata mult, cand ajung acasa si il scot zici ca e posedat

      • A mea nu este de rasa, din pacate. Am luat-o de la un vecin cand era mai mica, pentru ca ne-am gandit ca o sa fie rea si asa ne-a spus si el, dar de unde..Acum a mai avansat la capitolul acesta; daca o dezleg, chiar se da la cei care intra in curte, desi ii cunoaste pe unii. Si pe mine ma latra, cand vin seara acasa. Depinde si de starea care o are. :))

      • Si eu o am pe Bella,care este foarte nazdravanda,iar din pacate fratele meu a hotarat sa o lege!

      • Faitshbooks are dreptate!Si mie imi place mult acest blog si urmaresc multe alte bloguri,iar e-mail-ul mie incarcat zilnic,dar pot spune ca acesta este unul dintre preferatele mele si apreciez ca iti faci timp sa raspunzi la comentariile noastre! 🙂

      • Vai nu imi ziceti de mail. Am iesit din tururi, nu m-am mai inscris la ele, si ma tot gandesc cum sa fac, pentru ca cu toate ideiile la care lucrez acum, ar insemna mai multe posturi pe zi, si nu are optiune wordpressul sa nu primiti mailuri separate, sa le primiti comprimate intr-un singur mail postarile.

      • Da,sunt unele bloguri foarte active care posteaza din ora-n ora,iar e-mail-urile vin de fiecare dat separat.La un moment dat devine chiar plictisitor…

      • Oricum nu am am timp sa fac atatea posturi, dar la un moment dat cand am participat si noi la tururi internationale, postam mai mult.

      • Mie chiar imi place cum postezi.Pot sa spun ca balanta e chiar echilibrata.Ma referam in general la blogurile alea care nu sunt neaparat cu carti,ci viata personala sau alte chestii de genul asta,articole banale si altele.Blogurile cu carti imi place sa le urmaresc,iar recenziile imi fac intotdeauna placere sa le citesc,indiferent la ce carte sunt scrise! 🙂

      • Ca tot veni vorba de cartile de la editura Lira….sunt foarte dragute,eu personal am citit foarte multe volume de la ei pe care le luam de obicei cu revista Libertatea pentru femei..

      • Pai am citit vreo doua carti de Amanda Quick,dar la un moment am ajuns la concluzia ca toate cartile ei se aseamana intr-un fel sau altul.Am mai citit din Mary Jo Putney,Lisa Jewell si altii,iar de curand am terminat seria Hanul amintirilor de Nora Roberts.TU pe cine preferi?

      • De Julia Qiunn nu am citit nimic.Ce carti ti-au placut de la Mary Jo Putney?

      • Doar Aventurile unei lady si Raul de foc am citit si imi plac amandoua. Mai am unele, dar nu m-am apucat de le inca. Tie?

      • Si eu am citit Aventurile unei lady,si chiar mi-a placut,mai ales coperta(fata aceea draguta blonda).Am citit-o vara trecuta si am mai citit si Calatorie spre iubire,care din nou are o coperta super.De la Lira singura carte pe care o mai am,dar inca nu am citit-o e Surprizele vietii de Danielle Steels.Sper sa imi fac timp si pentru ea dar momentan am altele mult mai interesante…

      • Cum ti s-a parut Surprizele vietii de Danielle Steels. Imi place cum scrie si am zis ca o sa imi mai iau carti de la ea. Ai citit „Cu fiecare zi”?

      • Am citit de la Danielle Steel doar Dincolo de aparente si nu mi-a atras atat de mult atentia, m-a plictisit putin. Dar as incerca si altele, ca sa nu-mi formez o impresie din prima despre stilul ei.

      • Pai inca nu am citit-o dar sper sa imi fac timp pentru ea,si am luat-o de curand caci am vrut sa vad cum scrie Danielle…

  5. Multumesc pentru premiu! Dar am o nelamurire cum as putea sa-mi trimit datele adica m-am invartit puntin pe aici si am ajuns la rubrica „contact” dar nu prea stiu ce am facut pe acolo. :))

  6. Felicitari, castigatoarelor si lectura placuta! :**

    Va doresc ca aceste zile de primavara si rasaritul soarelui sa va aduca peste zi implinirea viselor, alaturi de tot ceea ce poate fi mai pur, mai sincer, mai curat. La multi ani, fetelor!! 😀

Lasa un comentariu

